جستجو

پنجمین جشنواره ملی فیلم افغانستان‌شناسی توسط انجمن سینمای جوانان استان بوشهر داوری شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این دوره از جشنواره تعداد ۱۷ فیلم که به بخش مسابقه راه یافته بودند، توسط سیدرضا صافی، مهتاب ابراهیم‌زاده و عبدالرحمن برزگر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در این رابطه گفت: تمامی فیلم‌ها توسط افغانستانی‌تبارهای مقیم ۱۴ استان کارگردانی شده بود که موضوعات متنوعی را در برداشت. وی افزود: اختتامیه این جشنواه با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، معاون سفیر افغانستان در ایران و سرپرست کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران  برگزار شد.

عبدالرحمن برزگر خاطر نشان کرد: در بخش جنبی این جشنواره انجمن سینمای جوانان استان بوشهر فصل اول از پاتوق فیلم خود را با حضور پذیرفته‌شدگان جشنواره در محل انجمن برگزار نمود که با استقبال هنرمندان و فیلم‌سازان افغانستانی‌تبار روبه‌رو شد.

گفتنی‌است، فیلم سفید کم رنگ به کارگردانی غلامرضا جعفری از استان اصفهان و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان اصفهان و همچنین فیلم سایبان به کارگردانی پرهام کاویانی از استان تهران، محصول مشترک ایران و افغانستان برگزیده این دوره از جشنواره شدند.

جشنواره ملی افغانستان‌شناسی در بخش‌های هنری، علمی و ورزشی  به مدت سه روز از پنجم تا هشتم اسفندماه در بوشهر برگزار شد.

 

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *