جستجو

انجمن سینمای جوانان لاهیجان سومین برنامه پاتوق فیلم کوتاه را در آستانه اشرفیه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،   سومین برنامه ( سینما آینده ) در قالب پاتوق فیلم کوتاه عصر  روز سه‌شنبه ششم شهریورماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به فیلم کوتاه برگزار شد.

در این جلسه که به همت انجمن سینمای جوانان  لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه  برگزار شد،  فیلم‌های کوتاه :«آز» ساخته  محمد مجلل نجار، « ۱۹ اردیبهشت نود و سه »  ساخته  اصلان شاه‌ابراهیمی، « پیشخدمت »  ساخته  فرنوش عابدی، « او »  ساخته  مصطفی رحیمی ، « عملیات ۷۴۷  » ساخته محمد اسماعیلی و« پرنده پسر »   ساخته سرگئی فن نکو به نمایش درآمد و سپس توسط  ساسان عادلی رئیس دفتر لاهیجان و همراهی حاضران در جلسه مورد نقد و بررسی قرار  گرفت.

مهمان ویژه این برنامه محمدرضا عابدی نویسنده فیلمنامه انیمیشن « پیشخدمت » و از پیش‌کسوتان و فعالان عرصه انیمیشن کشور بود که در خصوص داستان و فیلمنامه این اثر و مراحل ساخت فیلم نکاتی ارزنده‌ای را بیان کرد و به سوالات و دیدگاه‌های حاضرین در جلسه در خصوص انیمیشن کوتاه ( پیشخدمت ) پاسخ داد.

در پایان ، بر اساس رأی‌گیری صورت گرفته  از طرف حاضران در این جلسه به ترتیب  فیلم‌های کوتاه :« پرنده پسر» ساخته  سرگئی فن نکو ،«آز» ساخته   محمد  مجلل نجار  و« پیشخدمت » ساخته  فرنوش عابدی  به عنوان سه فیلم  برتر این پاتوق اعلام شد.

گفتنی‌است، براساس برنامه‌ریزی و هماهنگی با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شرق گیلان  قرار است برنامه سینما آینده در تاریخ های   سیزدهم ، بیستم و بیست و یکم شهریور به ترتیب در شهرهای   رودسر ، لنگرود و لاهیجان برگزار ‌شود.

برنامه پاتوق فیلم کوتاه ( سینما آینده ) توسط انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان به منظور ارتقاء جایگاه فیلم کوتاه، آشنایی مخاطبان با فضای فیلم کوتاه به عنوان یک حوزه فیلم‌سازی حرفه‌ای و ارتباطی صمیمانه میان فیلم‌سازان شرق گیلان و انجمن سینمای جوان لاهیجان  به صورت ماهی یک‌بار در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های شرق گیلان برگزار  می‌شود.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *