جستجو

بیست وچهارمین پاتوق فیلم کوتاه بوشهر با حضور دومهمان ویژه و  نمایش ۲ فیلم کوتاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، کانون فیلم انجمن سینمای جوانان استان بوشهر با برگزاری بیست وچهارمین پاتوق خود علاوه بر نمایش انیمیشن «پدر»ساخته عابدین رمضانی و «پناه بده»از ساخته‌های دنیا کرم‌زاده، دو مهمان ویژه داشت.

براساس این گزارش، در این جلسه «جواد رمضانی» با کوله باری از تجربه با موضوع «آسیب‌شناسی مراکز فرهنگی، فرازها و فرودها» با هنرمندان انیمشن گپ وگفت صمیمانه داشت. رمضانی با برشمردن حساسیت‌های موجود جامعه و نیاز بیش از پیش خلق آثار در راهبری جامعه توسط هنرمندان، خاطرنشان ساخت: هنرمندان باید فرزندان زمانه خود باشند، چراکه با درک صحیح از پیرامون خود می‌توانند مسیر روشنی را برای مردم مشخص کنند. وی که به‌مدت یک ساعت با هنرمندان سخن می‌گفت با تأکید بر شناساندن هنرمندان به جامعه  تاکید کرد: بایستی آسیب‌شناسی را اول از خود آغاز نماییم تا بتوانیم بهتر در فرازها و فرودها آگاهانه گام برداریم و به حق از مراکز فرهنگی مطالبه‌گر باشیم. پدرانیمیشن بوشهر که بیش از سی سال در عرصه انیمیشن فعالیت می‌کند، در پایان سخنانش قول همکاری و حضور مستمر را در همگامی با اعضای انجمن سینمای جوانان داد و گفت: حاضرم با همکاری شما استودیو انیمیشن را راه‌اندازی کنم.

در آغاز این جلسه نیزمهندس مقاتلی، مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر که به دعوت انجمن در جمع هنرمندان حضور یافته بود، طی سخنانی رابطه هنرمندان و تولید فکر و اندیشه به‌منظور ایجاد شهری پویا را بسیار مهم توصیف کرد. وی با اشاره به اینکه این آدم‌ها هستند که شهرها را می‌سازند و نه فقط ساختمان‌ها، خاطرنشان کرد:قبلا تجربه‌ای خوب را با انجمن داشتیم که مایلم امسال نیز این همکاری تکرارشود تا بتوانیم از ظرفیت‌های انجمن بهره ببریم.

در ادامه این جلسه پاتوق، عابدین رمضانی و دنیا کرم‌زاده به نحوه ساخت و تکنیک‌های به کار رفته در انیمیشن‌های خود پرداختند.

 

 

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *