جستجو

 

دکتر سیدعباس صالحی، طی سخنانی همزمان با جشن انقلاب اسلامی ایران در محل اکران سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در بوشهر، رونق فضای سینمای ایران را مستلزم همکاری تمامی متولیان و دستگاه‌های ذی‌ربط دانست.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دکتر سیدعباس صالحی، سیزدهم بهمن همزمان با جشن انقلاب اسلامی ایران در سینما شهید آوینی، محل اکران سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در بوشهر حضور یافت و به ایراد سخنانی پرداخته، بیان داشت: ٢٢ فیلم حاضر در فضای نمایشی جشنواره، فیلم‌های قابل توجه و مطرحی هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تآکید بر این موضوع افزود: فیلم‌های جشنواره امسال بسیار متنوع است، موضوع‌های مرتبط با حوزه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت موضوع‌هایی است که در فضای فیلم‌های امسال ورود و حضور خوبی دارند.

وی یادآور شد: روز گذشته از نخستین ساعت اکران با استقبال خوب مردم در تهران روبرو شدیم و امروز نیز افتتاحیه استانی با حضور مقامات و هنرمندان در بوشهر با شور و حالی ستودنی در حال برگزاری است و خوش‌حالم در بوشهر حضور دارم و می‌توانم با سینماگران جوان نیز آشنا شوم.

در حاشیه برنامه افتتاحیه جشنواره از پوستر جشنواره فیلم فجر رونمایی و توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، به امضا رسید. دکتر حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی ضمن تشکر از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان ایران گفت: بوشهر مهد تمدن است و به جرأت می‌توان گفت که بوشهر به‌عنوان مدرسه سینمای کوتاه ایران است که بایستی با حمایت از سینماگران به اوج شکوفایی رسید. حرکت به سوی قله رفیع فرهنگ نیازمند همدلی و همکاری است که بی‌شک در استان بوشهر رقم خواهد خورد. در ادامه افتتاحیه نیز از سیدرضا صافی و عباس جوادی از مدرسان انجمن سینمای جوانان از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر به‌عمل آمد.

گفتنی است طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی عبدالرحمن برزگر، مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر به‌عنوان دبیر اجرایی جشنوار انتخاب شد.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *