جستجو

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پیام داد.

 

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در آستانه برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی را خطاب به این دوره از جشنواره منتشر کرد که متن آن بدین شرح است:

“در روزهایی بسر می‌بریم که بخشی از جهان، با تاریخ و دولتی نو پدید، در تلاش است تا سرزمین کهن و با تمدن دیرینه را منزوی نشان دهد. سیاستمداران امریکایی، می‌کوشند روابط ما و جهان را گسسته سازند. میلیاردها دلار باج و رشوه می‌دهند تا داد و ستدها را قطع کنند، تهدیدها و فشارها می‌آورند تا روابط سیاسی- اقتصادی ما را در هم ریزند. اما باید بدانند که گوهر تمدن ایرانی، فرهنگ و هنر است و این جانمایه، مرز و انزوا نمی‌شناسد. از این رو در همین روزهای پرتب و تاب تهدید و تحریم، بیشترین درخواست برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه از کشورهای گوناگون جهان ثبت می‌شود و سینمای کوتاه ایران پذیرای چهره‌های سرشناس سینمای جهان می‌گردد. و این یعنی، صدا و تصویر و هنر است که در جهان شنیده می‌شود، مردمان را گرد می‌آورد و امکان بی‌نظیر گفت‌وگو را فراهم می‌سازد.
امیدوارم سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران فرصت پیوند عمیق‌تر سینمای ایران و جهان و مخاطبان این هنر انسانی باشد.
برای تمامی هنرمندان و برگزارکنندگان این رویداد آرزوی بهروزی و شادکامی دارم.

سیدعباس صالحی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان تا ۲٢ آبان ۹۷ در حال برگزاری است.
اخبار این رویداد بین‌المللی در سایت‌ جشنواره به نشانیwww.tisff.ir و همچنین وب‌سایت انجمن سینمای جوانان به نشانی www.iycs.ir قابل دسترسی است.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *