جستجو

مدیران انجمن سینمای جوانان ایران و خانه کتاب در زمینه همکاری‌های آینده دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، روز دوشنبه اول خردادماه، سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان و مجید غلامی جلیسه مدیرعامل خانه کتاب در زمینه همکاری‌های فرهنگی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار افشین داورپناه معاون فرهنگی خانه کتاب و سردبیر خبرگزاری کتاب، مرتضی هاشمی‌پور مدیر سرای اهل قلم، سعید پوراسماعیلی معاون آموزش، آرش رصافی معاون تولید، سهیلا عسکری مدیر جشنواره‌ها و سیدجواد میرهاشمی رئیس دفتر مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران حضور داشتند و درباره همکاری این دو نهاد در سال ۹۶ توافقاتی حاصل شد.

برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب‌های سینمایی در جشنواره فیلم کوتاه تهران، تولیدات مشترک در زمینه اقتباس‌های ادبی، برگزاری نشست‌های تخصصی سینما و ادبیات در سرای اهل قلم، تشویق و ترویج کتاب‌خوانی مربیان و هنرجویان سینمای جوان و همکاری انجمن سینمای جوانان در برگزاری جشنواره فیلم مستند «یادگار ماندگار» با موضوع و محوریت مؤلفین ایران اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

همکاری مشترک سینمای جوان و خانه کتاب از سال ۹۴ آغاز شده است و در سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برنامه‌هایی چون روز کتاب و سینما، نشست تخصصی اقتباس و نمایشگاه کتاب و سینما برگزار و با استقبال مخاطبان جشنواره روبرو شد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *