جستجو

نوجوانان زلزله زده سرپل ذهاب مهمان دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌شوند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از ستاد خبری دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان، جمعی از نوجوانان زلزله‌زده ۹ تا ۱۶ سال سرپل ذهاب مهمان دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان می‌شوند و از مجموع برنامه‌های تدارک دیده شده در اردوگاه شهید بهشتی که محل برگزاری دومین المپیاد فیلمسازی است، بهره می‌برند.

مهدی نیری، عرفان خدبنده، عزت کریم‌نژاد، فاطمه شرف‌الدین، سینا الماسی، محسن عزیزی وفا، سایان گلستانی، سارا حدادیان و سوگند یزدان‌شناس از نوجوانان ۹ تا ۱۶ سالی هستند که مهمان جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌شوند و در دومین المپیاد فیلمسازی حضور خواهند داشت.

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. این المپیاد در دو بخش «فیلم» و «فیلمنامه» با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه ای با موضوع آزاد در گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال برپا می‌شود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *