جستجو

فیلم  کوتاه «زن پشت پنجره» به کارگردانی به تهیه کنندگی  انجمن سینمای جوانان شیراز در جشنواره بین‌المللی  فیلم کوتاه و مستند  kerala هند یه نمایش در خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه«زن پشت پنجره»  به نویسندگی و کارگردانی  کوروش شیرالی، در  اولین حضور بین‌المللی خود  به  دوازدهمین دوره  جشنواره  بین‌المللی فیلم کوتاه و مستند  kerala هند راه یافت.

این جشنواره توسط علوم و آکادمی هنر سینما کشور هند برگزار می‌شود و یکی از زیر مجموعه‌های جشنواره بزرگ و معتبر kerala هند است که بخش فیلم‌های کوتاه و مستند آن از جشنواره kerala هند در ۹ سال پیش تفکیک و بصورت مجزا برگزار می‌شود.

 جشنواره فیلم مستند و کوتاه kerala هند فیلم‌های کوتاه و مستند بلند و همچنین فیلم‌های کوتاه داستانی و انیمیشن را به نمایش می‌گذارد و بخش رقابتی آن تنها به تولیدات کشور هند اختصاص دارد و همه فیلم‌های خارجی در سایر بخش‌ها در بخش ویژه و خارج از مسابقه به نمایش در می‌آیند .

فیلم  «زن پشت پنجره»  در مدت ۱۴ دقیقه داستان زنی را روایت می کند که از محل کارش خارج می‌شود و در مسیر بازگشت به خانه احساس می کند مردی در تعقیب اوست…زن می‌خواهد بداند که مرد کیست؟

دیگر عوامل فیلم:بازیگر: شهرزاد شجاع الدینی و بهنام کشاورز،تدوین:کوروش شیرالی،دستیاران کارگردان: عرفان شمس، کیمیا مباشری،مدیر تصویر برداری:علی سینا آذری،طراح صدا و صدا گذاری:محمد زمان ثانی،گریم:نادیا امیری،مدیر تولید:وحید بمانی،تصحیح رنگ و نور:علی سینا آذری و فرزاد قبادی،تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان شیراز

دوازدهمین دوره  جشنواره  بین‌المللی فیلم کوتاه و مستند  kerala هند ٢١ تا ٢۶ ژوئن ( ۳۱ خرداد تا ۵ تیر)  در حال برگزاری است.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *