جستجو

مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی» با عنوان «هیرکانی سبزازلی» در تاریخ ۳۰ مهرماه ساعت ۱۶ در کاخ نیاوران برپا می‌شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه عکس جنگل‌های هیرکانی، مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی» با عنوان «هیرکانی، سبزازلی» روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ساعت ۱۶، با حضور حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوان، بهمن نامورمطلق مدیر گروه فرهنگ وهنر کمیسیون ملی یونسکو، عکاسان شرکت کننده در نمایشگاه و جمعی از میهمانان داخلی و خارجی این رویداد فرهنگی و هنری در تالار آبی کاخ نیاوران برپا می‌شود.

بر اساس این گزارش، علی قلمسیاه، فرزاد هاشمی وافشین بختیار به عنوان اعضای هیئت انتخاب نمایشگاه عکس «ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی»، از میان عکس‌های رسیده، ۲۳ قطعه عکس را برای حضور در این رویداد فرهنگی انتخاب کردند.

مجموع عکس های منتخب وجوه مختلف جنگل‌های هیرکانی حوزه دریای خزر در استان‌های گیلان و مازندران و گلستان را نشان می دهند. عکاسان جوان در مجموع آثارارسالی خود ویژگی‌های طبیعی و طبیعت بکر هیرکان، تنوع گونه حیوانات، پرندگان خاص و گونه‌های گیاهی را به تصویر کشیده‌اند.

بابک برزویه که به عنوان دبیرهنری نمایشگاه عکس «ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی» مسئولیت دارد درباره برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری گفت که نمایشگاه عکس «ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی» یک اقدام ملی برای ثبت داشته‌های معنوی کشورمان است که با نام «هیرکانی سبزازلی» از تاریخ ۳۰ مهرماه تا ۸ آبان ماه درتالار آبی کاخ نیاوران برپا می‌شود.

لازم به توضیح است علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ به تالار آبی کاخ نیاوران مراجعه کنند.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *