جستجو

نشست مشترک مدیر کل صدا و سیمای مرکز البرز و  مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز و جمعی از اساتید و فیلمسازان این دفتر  صدا و سیمای مرکز البرز  برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این نشست که سه شنبه  ۷ اسفند  در صدا و سینمای استان البرز برگزار شد عابدی مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز  ضمن بیان قدمت و برنامه‌های انجام گرفته و  سیاست و اهداف پیش روی  این انجمن به  آمادگی انجمن سینمای جوانان  برای همکاری با شبکه البرز  در حوزه های ساخت برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری ، برگزاری جشنواره فیلم کوتاه، اشاره کرد.

در ادامه این نشست اساتید انجمن سینمای جوانان استان البرز  نیز ضمن تاکید بر توانایی فیلمسازان این دفتر جهت برنامه سازی و تولید آثار فاخر بومی خواستار  تعامل بیشتر سازمان و انجمن را در  تولیدات  این شبکه، برگزاری کارگاههای مشترک آموزشی، کمک سازمان  به  پوشش خبری و اطلاع رسانی برنامه‌ها و همایش‌ها دفتر البرز شدند.

  

در ادامه نشست  مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز البرز  نیز ضمن بیان استفاده از ابزار هنر و تصویر بعنوان رسانه برتر و تاثیر گذار خاطر نشان کرد که  این سازمان آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری دوجانبه در حوزه برگزاری کارگاههای آموزشی ، حضور چند نماینده جهت شرکت در شورای طرح و برنامه این شبکه ، برگزاری مشترک جشنواره فیلم کوتاه سه دقیقه ای با موضوع فضای مجازی و هفته فیلم و عکس کرج و همچنین استفاده از پتانسیل‌های فیلمسازان انجمن سینمای جوانان استان البرز جهت تولیدات و برنامه سازی اعلام کرد.

در پایان این نشست  مقرر شد تا جلسات هم اندیشی و مداوم بین صدا و سیمای مرکز البرز و انجمن سینمای جوانان استان بصورت تخصصی جهت عملیاتی کردن برنامه‌ها در سال ۱۳۹۸ بصورت جدی تر دنبال و برگزار شود.

 

«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...
«کالبو» در کرمان آماده نمایش شد
«تنگه» در جشنواره کوت کورت فرانسه
امیر قادری: امروز اغلب فیلم‌های ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *