جستجو

جلسه انجمن صنفی هنرمندان استان البرز متشکل از مدیران و روسای انجمن‌های هنری استان البرز  با مهندس طحایی، استاندار البرز برگزار شد.

در این نشست که با حضور علی خیلدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، حقیقی، معاون سیاسی استانداری البرز و جمعی از اصحاب رسانه در استانداری البرز برگزار شد، روسای انجمن‌های هنری استان گزارشی از عملکرد و مسائل حوزه خود در ۴ساله گذشته را ارائه کردند.

دراین نشست که ۲۱ تیرماه در محل استانداری البرز برگزارشد، مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن طی ۴ سال گذشته، به  شروع فعالیت این دفتر از سال ۱۳۶۲ اشاره و تعداد اعضای این انجمن را از بدو تاسیس تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر  عنوان کرد.

محمدحسین عابدی همچنین از حمایت تولید انجمن از بیش از ۱۰۰ فیلم کوتاه حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای و هنرجویی  بطور مستقیم و مجری طرح خبر داد و  افزود: بیش از ۲۰ فیلم از این تولیدات در جشنواره‌های مطرح  داخلی و بین‌المللی موفق به دریافت جایزه و رتبه برتر شده‌اند.

مدیر انجمن سینمای جوانان کرج ضمن بااهمیت خواندن جشنواره‌ها، به برگزاری جشنواره منطقه‌ای  فیلم کوتاه و عکس «رهایی» توسط این دفتر اشاره و عنوان کرد: این دفتر آمادگی برگزاری جشنواره دائمی فیلم کوتاه در استان البرز را دارد.

در ادامه این جلسه عابدی ، از استاندار درخواست کرد تا با جدیت در جهت تأمین ساختمانی در شأن هنرمندان و فیلم‌سازان انجمن سینمای جوانان استان البرز از آن دفترحمایت کنند.

 

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *