جستجو

 به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در آستانه برگزاری پنجاه و چهارمین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان ایران، « کومش»،  میرابی‌زاده طی گفتگو با ستاد خبری جشنواره خاطر نشان کرد: جامعه همواره نیازمند فرهنگ‌سازی و اصلاح دایمی در این حوزه است. از سویی با ورود هر کالا و خدمات نیاز است تا فرهنگ مناسب و سازنده آن نیز شناخته شود تا در مسیر تکامل به کار گرفته شود. از اینجاست که نقش هنر و مخصوصا فیلم‌سازی و عکاسی بیشتر خود را نشان می‌دهد.

او اظهارکرد: جشنواره و هر مسابقه دیگری می‌تواند کارگاه آموزشی برای هنرمندان عکاس و فیلم‌ساز باشد و هنرمند با ارسال آثار خود در این مسابقه تمام تلاش خود را صرف ارائه بهتر و کسب امتیاز برتر می‌کند؛ همین امر موجب می‌شود تا هنرمندان با سبک و روش‌های گوناگون آشنا شوند و از تجربیات سایرین استفاده کنند که این خود کارگاه بزرگ آموزشی است. به نظر من بایستی بخشی از جوایز به صورت هزینه ساخت کار بعدی به دفاتر داده شود تا شکل آموزشی و ساخت فیلم‌های بیشتر، در دستور کار قرار گیرد.

میرابی‌زاده همچنین عنوان کرد: در سال جاری با روند بیشتر شدن اعتبارات برای ساخت فیلم کوتاه در ستاد مرکزی و نگاه خاص و ویژه دکتر ایوبی، ریاست محترم سازمان سینمایی کشور به انجمن سینمای جوانان ایران، کاملا مشخص است که وزارت محترم ارشاد و تمامی دست اندرکاران انجمن بر آن شدند که در آینده نزدیک شاهد تولیدات گسترده در این زمینه باشیم و با تمرین و سعی و خطا در دفاتر، در آینده نزدیک بتوانیم هنرمندان جدیدی را به جامعه فیلم‌سازی ایران معرفی کنیم.

پنجاه و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان تحت عنوان «کومش»،  ۲۳ الی ۲۵ شهریورماه سالجاری به مدت سه روز در شهرستان سمنان با حضور استان‌های (تهران، البرز، مرکزی، قزوین، قم، کردستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و سمنان) توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود. لازم به ذکر است دفتر ایلام با ارسال شش اثر از تولیدات هنرمندان دفتر و چندین اثر از تولیدات خارج از انجمن در این جشنواره حضور دارد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *