جستجو

میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از تاره‌ترین حضور موفق هنرمندان اردبیلی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از‏ حضور فیلم کوتاه «آخر بازی» در جشنواره مستقل هند خبر داد. این فیلم توسط سیدابراهیم جوادخانی و با بازی داور فرمانی، لیلا قدیریان و احمد پروستان در انجمن سینمای جوانان اردبیل تولید شده است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل همچنین افزود: سجاد دادپور عکاس اردبیلی و مربی عکاسی انجمن سینمای جوانان اردبیل در دو بخش پرتفولیو (مجموعه عکس) با یک مجموعه عکس و در بخش ویژه و اصلی با موضوع امید، فینالیست بزرگ‌ترین رویداد عکاسی جهان (جایزه حمدان بن محمد راشد آل مکتوم) کشور امارات شد .

موسوی در ادامه ضمن اینکه از حضور فیلم‌های «مسیر سخت» و «بدتر از باور یک رویا» ساخته بهنام اسداللهی برای انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در جشنواره torentn نیوجرسی خبر داد و گفت : تعدادی از فیلم‌سازان این دفتر  نیز هستند که با سرمایه شخصی اقدام به ساخت فیلم کوتاه می‌کنند که حضور آنها نیز در محافل ملی و بین‌المللی باعث فخر و مباهات سینمای استان و انجمن سینمای جوانان اردبیل است . وی شهنام سجودیزاده را یکی از این افراد برشمرد و از حضور فیلم «اجکت» ساخته این فیلم‌ساز اردبیلی در نهمین دوره جشنواره بین المللی Dpiff هندوستان خبرداد .

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل همچنین  با اشاره به حضور فیلم‌های «قارلی داملار» ساخته هایده مرادی و «پل» ساخته رضا جمالی از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل در بخش مسابقه سومین جشنواره ملی تسنیم  گفت: وظیفه خود می دانم و فرصت را مغتنم می شمارم تا از همه عزیزانی که مایه فخر ایران اسلامی و استان اردبیل و انجمن سینمای جوانان‌اند ، نهایت قدردانی و تشکر را داشته باشم . 

موسوی در پایان ابراز امیدواری کرد که تمام این هنرمندان و جوانان خلاق استان همواره برای اعتلای پرچم وطن عزیزمان بکوشند و سفیران فرهنگی ایران عزیز در جای جای جهان باشند .

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *