جستجو

 

فیلم‌سازان و هنرجویان انجمن سینمای جوانان همدان و مدرسه ملی سینمای ایران، شب‏ هایی سینمایی را در کنار هم رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان استان همدان،  نشست مشترک و دیدار صمیمانه‏ ای  با حضور فیلم‌‌سازان و هنرجویان مدرسه ملی سینمای ایران و انجمن سینمای جوانان همدان با نمایش تعدادی از تولیدات مدرسه ملی  و نقد و بررسی این آثار برگزار شد.

در شب اول این نشست که در روستای ورکانه برگزار شد، ابتدا فیلم‌های کوتاه «شب تولد»به کارگردانی امیدشمس و فیلم کوتاه«ساده‏ باز، تازه‏ کار، تخس» به کارگردانی حامد پریزاده به نمایش گذاشته شد و سپس فیلم «حیوان» با حضور فیلم‌سازان و عوامل نمایش داده شد. این فیلم ساخته  بهرام و  بهمن ارک است که در  بخش سینه فونداسیون هفتادمین فستیوال کن حضور داشته  و توانسته است جایزه دوم این جشنواره را کسب کند.

در دومین روز این دیدار، انجمن سینمای جوان دفتر همدان محل دیدار صمیمانه‌ فیلم‌سازان و هنرجویان دو نهاد بود که به نمایش و نقد و بررسی فیلم مستند «انحصار ورثه» به کارگردانی محمدعلی شعبانی اختصاص یافت. این اثر درباره زندگی و آثار شهید آوینی است.

روح‏اله حسینی، مدیر مدرسه ملی سینمای ایران ضمن تاکید بر اثرگذار بودن چنین برنامه‏ های مشترکی بر توسعه نگاه و تجارب فیلم سازان جوان، ابراز امیداری کرد به منظور دستیابی و تحقق بخشیدن به اهداف و مجموعه وظایف پیش روی  مدرسه ملی، سلسله نشست ‏ها و کارگاه‏ های آموزشی مشترکی را به صورت گسترده و با همکاری دفاتر انجمن سینمای جوانان در سطح کشور برگزار کند.

این برنامه با حمایت و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

 

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *