جستجو

اعضای هیئت انتخاب بخش فیلم دهمین جشنواره منطقه‌ای فرهنگ بومی فیلم و عکس ژیار معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهرداد سلیمانی، میرعباس خسروی‌نژاد، حمید قوامی، امید راستبین و شیلان سعدی انتخاب فیلم‌های جشنواره منطقه‌ای ژیار را برعهده داشتند.

بیوگرافی اعضای این هیئت به شرح زیر است:

مهرداد سلیمانی

فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و سینما. شروع فعالیت سینمایی از ۱۳۶۷ انجمن سینمای جوان کرمانشاه. کارگردانی، تصویربردرای و تدوین بیش از صدها فیلم کوتاه و نیمه بلند داستانی و مستند. مدرس دانشگاه، مدیر فنی و اجرایی بیش از بیست جشنواره ملی و بین‌المللی طی بیست و هفت سال. چند دوره داوری در جشنواره‌های مختلف فیلم کوتاه. نویسنده، کارگردان و تدوین‌گر

میرعباس خسروی نژاد

فارغ التحصیل مهندسی مکانیک ـ طراحی جامدات. عضو انجمن فیلم کوتاه ایران(ایسفا) و مسئول سایت تخصصی فیلم کوتاه ایران(ایسفا). شروع فیلمسازی از سال ۱۳۸۰ با فیلم کوتاه خُرم.

حمید قوامی

عکاس، فیلمبردار و فیلمساز. عضو پیوسته انجمن فیلم کوتاه ایران خانه سینما. عضو جامعه اصناف سینمای ایران. مدرس عکاسی و تصویربرداری در انجمن سینما جوانان ایران؛ سنندج. فعالیت در زمینه مطبوعات. تهیه و کارگردانی۱۷ فیلم و مشارکت در ساختن بیش از ۱۵۰ فیلم.

امید راستبین

از کودکی با حضور در تئاتر به عنوان بازیگر وارد عرصه هنر شد. وی با گذراندن دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران در سال ۱۳۷۴ به صورت جدی فعالیت در رشته سینما را آغاز نمود و با عناوین دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید در چندین کار سینمایی و سریال تلویزیونی حضور داشته و تاکنون ۱۴ فیلم کوتاه و نیمه بلند داستانی و مستند را کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده است.

او چندین دوره مدرس کارگردانی کلاس‎های حوزه هنری کردستان بوده، در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی حضور داشته و موفق به دریافت جوایز متعدد شده است.

شیلان سعدی

لیسانس کارگردانی سینما دانشگاه سوره تهران. سپری کردن دوره فیلمسازی و عکاسی انجمن سینمای جوان ایران. شرکت در دوره فیلمسازی مدرسه فیلم تهران، زیرنظر دکتر احمد الستی. دوره مستندسازی، زبان شخصی در فیلم مستند زیرنظر آرنه برو در مدرسه فیلم دانمارک، کپنهاگ. برگزاری کارگاه کشف بیان شخصی به روش آرنه برو در تهران و مهاباد. مربی کارگاه مستندسازی در انجمن سینمای جوانان مهاباد به مدت دو دوره. یکی از مربیان کارگاه از ایده تا اجرا در شهرستان بانه. داور دومین جشنوراه فیلم کوتاه یلمازگونای باتمان، ترکیه. داور بخش مستند اولین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم روژاوا. عضو انجمن مستندسازان سینمای ایران.

دهمین جشنواره منطقه‌ای فرهنگ بومی فیلم و عکس «ژیار» به دبیری سالم صلواتی از هجدهم تا بیستم اردیبهشت‌ماه۹۷ با شرکت استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، آذربایجان‌غربی، چهارمحال و بختیاری، کردستان و همدان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *