جستجو

 

در هفته سوم ازسری جدید پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده»، علاقه‌مندان به تماشای ۴ فیلم کوتاه ایرانی و یک فیلم کوتاه فرانسوی می‌نشینند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های «نسبت خونی»؛ حسین امیری دوماری، «هنوز نه»؛ آرین وزیردفتری، «روشویی»؛ جابر رمضانی، «۹۹۹۹۹۹۹۹۹»؛ کریم عظیمی و «کشتی شکسته»؛ کلوریند دوراند فیلم‌های منتخب پاتوق نوزدهم هستند که دوشنبه ششم دی ماه در سالن شماره سه پردیس چارسو نمایش داده خواهند شد.

«نسبت خونی» ساخته حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری به قلم حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و محمد داوودی به مدت ۳۰ دقیقه در انجمن سینمای جوانان- دفتر تهران تولید شده، داستان پدری‌ست که برای نجات پسر بزرگش تلاش می‌کند.

%d9%86%d8%b3%d8%a8%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d9%86%db%8c

وزیر دفتری «هنوز نه» را به همراه شادی کرم‌رودی به نگارش درآورده و به تهیه‌کنندگی مجید برزگر و انجمن سینمای جوانان- دفتر تهران به مدت ۱۵ دقیقه ساخته است. این فیلم که در آن پانته‌آ پناهی‌ها و فرهاد اصلانی ایفای نقش می‌کنند داستان پدر و مادری‌ست که دختری به نام هستی دارند و می‌خواهند تولد او را که در خارج از ایران درس می‌خواند تبریک بگویند.

%d9%87%d9%86%d9%88%d8%b2-%d9%86%d9%87

«روشویی» ساخته جابر رمضانی، نویسندگی پوریا کاکاوند و تهیه‌کنندگی محمد قدس و جابر رمضانی به مدت ۱۱ دقیقه تولید شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مگه خودت نمی‌خواستی بعد از خاکسپاری بابا بیایم اینجا؟ مگه نگفتی مهتاب رو بیاریم کارواش؟»

%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c

«۹۹۹۹۹۹۹۹۹» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی کریم عظیمی به مدت ۱۰ دقیقه در انجمن سینمای جوانان- دفتر اردبیل تولید شده است. در خلاصه این فیلم آمده است: «انسان‌ها بر روی پلکان‌های سنگی سرگردان راه می‌پیمایند.»۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹

«کشتی شکسته» فیلم منتخب خارجی این هفته پاتوق فیلم کوتاه است. این فیلم ۶ دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی کلوریند دوراند در کشور فرانسه تولید شده و روایتی تجربی از لحظات فروپاشی‌ست.

%da%a9%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa%d9%87

تمام تلاش و فعالیت انجمن سینمای جوانان ایران و برپاکنندگان این جمع ارتقا جایگاه فیلم کوتاه، آشنایی مخاطبان با فضای فیلم کوتاه به عنوان یک حوزه فیلمسازی حرفه‌ای و ارتباطی صمیمانه میان فیلمسازان و انجمن است که امید آن می‌رود تمامی این هدف به شکلی ایده‌آل محقق شود.

«سینما آینده» پاتوق فیلم کوتاه دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ الی ۲۰  در محل پردیس چارسو برگزار می‌شود و علاقه‌‎مندان می‌توانند به تماشای جدیدترین فیلم‌های کوتاه ایران و جهان بنشینند.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *