جستجو


در سومین شب پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان “شبدیز” سیدصادق موسوی مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران و رحیم جعفری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گویی صمیمانه به تبادل نظر پیرامون جشنواره شبدیز پرداختند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، موسوی ضمن تشکر از کیفیت برگزاری این جشنواره در کرمانشاه گفت: با توجه به آنچه که در طول جشنواره شاهد بودیم به نظر می رسد که پتانسیل برگزاری دائمی و در سطح ملی در منطقه وجود دارد.
وی با شاره به اهمیت برگزاری جشنواره های فرهنگی تصریح کرد: در صورتی که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه و دیگر دستگاه های فرهنگی استان آمادگی برای مشارکت وجود داشته باشد، انجمن سینمای جوان برای تثبیت جشنواره شبدیز آماده است.
موسوی با اشاره به استقبال از جشنواره شبدیز افزود: سرمایه اصلی فیلمسازان، مخاطبان آگاه و با شعوری است که در منطقه وجود دارد و برای برقراری عدالت فرهنگی حفظ انجمن سینمای جوانان در شهرها و مناطقی هم چون کرمانشاه بسیار ضروری است.
جعفری نیز بر اهمیت وجود انجمن و برگزاری جشنواره های فرهنگی تاکید کرد و افزود: از اینکه انجمن سینمای جوانان اسباب چنین جشنواره ای را مهیأ کرد بسیار سپاسگزاریم و ما نیز برای برپایی دبیرخانه دائمی جشنواره شبدیز آمادگی داریم.
 

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *