جستجو

نشست رسانه‌ای  مدیرعامل پل‌معلق و رئیس کمیته اجرایی شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  در این نشست عباسی‌نیا گفت:  زمستان۱۳۹۶زمانی که موضوع برگزاری رویداد گردشگری «مشگین ۹۷» همگام با «تبریز۲۰۱۸» مطرح بود، همزمان با سفر مسئولین انجمن سینمای جوانان ایران به شهرستان مشگین‌شهر در بازدیدی که از مجموعه پل‌معلق و سینما پل داشتند، بحث برگزاری شصت ویکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ایران در قالب رویداد گردشگری مشگین۹۷توسط مجموعه پل‌معلق مطرح شد که با استقبال مسئولین مواجه گردید.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها در این خصوص انجام گرفت؛ جلسات تخصصی متعددی  با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشگین‌شهر، مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر، انجمن سینمای جوان استان و شهرستان برگزارشد و به این جمع‌بندی رسیدیم که این جشنواره را در مردادماه ۱۳۹۷در مشگین‌شهر برگزار نماییم.

رئیس کمیته اجرایی شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان  افزود: به حمدالله با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته از۲۳ لغایت۲۶مردادماه میزبان بیش از۲۰۰فیلم‌ساز از ۱۰استان کشور خواهیم بود. بخشی از فیلم‌ها در سالن سینما پل‌معلق اکران داده خواهدشد.

هدف ما از برگزاری این جشنواره شناساندن قابلیت‌های مختلف گردشگری مشگین‌شهر از دریچه دوربین هنرمندانی است که به این شهر سفر خواهند کرد.

مدیرعامل پل‌معلق  خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری این جشنواره مجموعه گردشگری پل‌معلق مشگین‌شهر برنامه‌های متعدد فرهنگی از قبیل برگزاری نمایشگاه میراث فرهنگی و صنایع دستی در ورودی سینما پل، برگزاری جشن شب‌های مشگین‌شهر در محوطه پل معلق و پخش بسته‌های فرهنگی در طول برگزاری جشنواره و …را تدارک دیده است.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با همکاری ادارات و ارگان‌های مرتبط و یاری مردم عزیز و هنر دوست مشگین‌شهر میزبان خوبی برای این جشنواره باشیم و بتوانیم از پتانسیل‌ها وظرفیت‌های جشنواره برای شناساندن مشگین‌شهر عزیزمان نهایت بهره راببریم.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *