جستجو

انجمن سینمای جوانان در نمایندگی سنقر و کلیایی، دومین دوره کارگاه‌های تخصصی سینمای حرفه‌ای را به مدت ۱۰ روز با حضور اساتید سینمای ایران برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این مجموعه کارگاه‌ها به مدت ده روز برای دومین سال پیاپی از ۳۱ مرداد۹۷ در استان کرمانشاه، شهرستان سنقر با امکان اسکان هنرجویان متقاضی و تأمین تجهیزات فیلم‌سازی در نمایندگی انجمن سینمای جوانان ایران این شهر برگزار خواهد شد.

 در این دوره‌، علاقه‌مندان طی هفت روز از تجربیات و آموزه‌های حرفه‌ای اساتید و نام‌دار سینمای ایران و متخصصین حرفه‌ای حوزه صنعت سینما متشکل از:  کیوان علیمحمدی، فرشاد محمدی، مهرداد اسکویی، مجید برزگر، سهراب نوربخش ، کاظم بایرام‌بخش، امیر ادیب‌پرور، سهیل شهبازلو و پژمان قربانی  بهره‌مند خواهند شد.

در پایان این دوره که مدیریت آن را مهدی اصلانی عکاس و فیلم‌بردار سینمای ایران برعهده دارد،  هنرجویان با توجه به تخصص و علایق در گروه‌های کوچک فیلم‌سازی در مدت ۴۸ ساعت و شرایط کاملا عملی فیلم کوتاهی را می‌سازند و آموخته‌ها و تجربه‌های این دوره را در آن ارائه می‌دهند؛ در روز دهم  و در مراسم اختتامیه با داوری آثار به کارهای برگزیده جوایزی تعلق خواهد گرفت.

دومین دوره کارگاه‌های سینمای حرفه‌ای در راستای حمایت از جوانان هنرجویان واقعی سینمای ایران و تحقق تجربه عملی استعدادهای جوان در سینمای حرفه‌ای با هزینه‌ای مناسب در مقیاس پایه بودجه ساخت یک فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

امکانات رفاهی اسکان در زمان برگزاری کلاس‌ها در شهر سنقر فراهم است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط تخفیف ۴۰درصدی حضور در مجموعه کارگاه‌ها، به وب‌سایت www.iycssonqor.ir مراجعه و یا با شماره‌تلفن‌های زیر تماس بگیرند:

۰۹۱۲۸۱۸۲۴۲۶

۰۸۳۴۸۴۲۱۰۸۴

۰۸۳۴۸۴۲۱۰۸۵

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *