جستجو

برادران ارک از حجت‌الله ایوبی، رئیس سابق سازمان سینمایی برای صدور پیام تبریکی به دنبال موفقیت فیلم «حیوان» در جشنواره کن تشکر کردند.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، روز پنجم خردادماه جاری، جایزه دوم بخش سینه فونداسیون هفتادمین جشنواره فیلم کن به «حیوان» ساخته بهرام و بهمن ارک از مدرسه ملی سینمای ایران اهدا شد. حجت‌الله ایوبی، رئیس سابق سازمان سینمایی روز گذشته در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.
متن پیام او به شرح زیر است:

«مدرسه ملی سینمای ایران پس از یک سال تأسیس از بین ۶۲۶ مدرسه جهان مقام دوم را در جشنواره کن به‌دست آورد. آفرین به برادران ارک و همه کسانی که در راه‌اندازی مدرسه ای به نام سینمای ایران کوشیدند. بدان امید که این دستاورد دولت تدبیر و امید چون گروه «هنر و تجربه» که خود مدرسه‌ای دیگر است برای سینمای اندیشه، از گزند حوادث روزگار در امان باشد. برادران ارک و خَیل عظیم جوانان خوش ذوق ایران شاد باشند که روزگارشان تازه آغاز شده و این هنوز از نتایج سحر است…»

در پی انتشار این پیام،  برادران ارک، امروز ۶ خردادماه از رئیس سابق سازمان سینمایی قدردانی کردند.
متن این پیام بدین شرح است:

«جناب آقای حجت‌الله ایوبی، همراهی و حضور دلگرم کننده شما طعمی داشته و دارد که فیلم‌سازان جوان کشورمان تاکنون به ندرت تجربه‌اش کرده‌اند. به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم با حمایت‌های مدرسه ملی سینمای ایران که حاصل آینده‌نگری و درایت شما است بار دیگر نام ایران را به گوش جهانیان برسانیم. امیدواریم که گرمای حضورتان بر سر فیلم‌سازان جوان، انجمن سینمای جوانان ایران و خانواده فیلم کوتاه که تمام قد منادی فرهنگ ایران عزیزمان هستند پایدار باشد و کم‌لطفی مدیران دیگر هر روز کمتر و کمتر شود. امیدواریم که نهال‌های جوان شما، مدرسه ملی سینمای ایران و گروه «هنر و تجربه» روزی به درختانی بزرگ و شاداب بدل شوند که زیر سایه‌شان نه یک یا ۲ جوان که نسل‌های آینده کشور تربیت شوند و به خود ببالند.»

 

علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *