جستجو

متن پیام سیدصادق موسوی، مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران به جشنواره فیلم کوتاه سالوک:

«به همان اندازه که سینمای ایران وام‌دار فیلم کوتاه است، فیلم کوتاه هم وامدار استعدادهای درخشانی است که فیلم‌سازی را از سنین پایین در کنار تحصیل در مدرسه و در دفاتر سینمای جوانان شهرهای مختلف آموخته‌اند. در این سه دهه که از عمر انجمن سینمای جوانان ایران گذشته است بخش مهمی از فیلم‌سازان شهرستانی به مرکز کوچ کرده‌اند اما بخش دیگری همچنان در شهرهای خود مانده‌اند و امروز به امر آموزش نسل جدید مشغول‌اند. حرکت‌های منطقه‌ای و استانی در راستای تقویت استعدادهای شهرستانی و ترغیب آن‌ها به ماندن و کار کردن در شهرهای خود یکی از ارزنده‌ترین حرکت‌هایی است که همه دولت‌ها باید پی‌گیر آن باشند. هر فیلم‌سازی مشتاق دیده شدن فیلمش است و جشنواره‌ها بهترین مکان برای دیده شدن، تجزیه و تحلیل آثار و شناسایی خالقان آن‌ها است.

اینجانب به سهم خودم از همه برگزارکنندگان جشنواره فیلم کوتاه سالوک که با چنین هدف ارزشمندی پایه گذاری شده است تشکر می‌کنم و امیدوارم این راه سال‌ها ادامه داشته باشد.»

جشنواره فیلم، فیلم‌نامه و عکس سالوک با هدف ارتقای کیفیت آثار هنری، توسط دفتر بجنورد انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

دومین دوره این جشنواره با حضور هنرمندان نامی و برجسته عرصه سینمای ایران ۴ تا ۷ اردیبهشت سال‌جاری در شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *