جستجو

مستند کوتاه«ما» ساخته نسرین اهرمیان‌پور، توانست در چهارمین جشنواره استانی ابتکارات وخلاقیت‌های استان بوشهر مقام دوم بخش فیلم را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، عبدالرضااحمدی رئیس انجمن سینمای جوان تنگستان ضمن بیان این خبر اظهار کرد: مراسم پایانی ششمین جشنواره استانی نوجوان سالم وچهارمین جشنواره ابتکارات وخلاقیت‌ها  به صورت هم‌زمان و با مشارکت معاونت تربیت‌بدنی وسلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان یکشنبه ۱۰اردیبهشت۹۶ درسالن کانون‌امورتربیتی امام‌خمینی‌(ره) بوشهر، با حضورجمعی از مسئولین استان از جمله «ناصرکرمی» مدیرکل‌آموزش‌وپرورش استان بوشهر،«حسن قلندری» معاون تربیت‌بدنی وسلامت این اداره‌کل برگزار شد ودر بخش‌های مختلف با محورهای پیشگیری‌ازگرایش به دخانیات، پیشگیری ازسوء‌مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت برگزیدگان خود را معرفی کرد.

احمدی افزود: ۳۵۰ مقاله دانش آموزی،۳۴ فیلم کوتاه، ۸۵ عکس، ۲۸۰ نقاشی و ۲۰۰ مقاله از معلمان و دبیران و اساتید فرهنگی وابسته به اداره‌کل‌آموزش‌وپرورش استان بوشهر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از میان این آثار ۴۰نفر در بخش‌های مختلف برگزیده شدند ومستند کوتاه ما  ساخته نسرین اهرمیان‌پور، فیلمساز سینمای جوان تنگستان، توانست عنوان مقام دوم این جشنواره را از آن خود کند.

وی تصریح کرد:  مستند ۱۵ دقیقه‌ای ما پنجمین فیلم تولید‌شده توسط این بانوی کارگردان اهرمی است که سامان قایدحسینی دیگر فیلمساز تنگستانی تصویربرداری آن را برعهده داشته است.

این مستند پیرامون زن معلمی است که برای آشتی دادن دو گروه افغان و ایرانی در کلاس خود تلاش می‌کند و با به‌کاربردن اقداماتی سعی می‌کند خشونت به‌وجود آمده در کلاس را کاهش دهد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *