جستجو

فیلمبرداری فیلم کوتاه «بازی» به کارگردانی رضا گمینی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا گمینی کارگردان «اندورفین» که در سال ۲۰۱۳ توانست جایزه ویژه بخش «پلنگ فردا» جشنواره لوکارنو را از آن خود کند، به تازگی فیلمبرداری فیلم جدید خود با عنوان «بازی» را به پایان برده است.

«بازی» سومین ساخته رضا گمینی این روزها پس از گذراندن مرحله فیلمبرداری وارد مرحله تدوین و صدا گذاری شده است. این فیلم کوتاه روایت بی پرده ای از درگیری ۲ خانواده در نتیجه بازی دو کودک و چالش ایجاد شده میان فرزندانشان را به تصویر می کشد و در خلاصه داستان آن آمده است: بازی بچه ها در دنیای بزرگترها جنگ است.

۲۱۹۹۳۰۷

گمینی پیش از این در سال ۲۰۱۳ توانست با فیلم «اندورفین» جایزه ویژه «پلنگ فردا» شصت و ششمین دوره جشنواره لوکارنو را از آن خود کند، جایزه ای که به فیلمسازان جوان و مستقل اختصاص دارد.

در «بازی» آخرین ساخته این کارگردان، پویا یحیی‌پور، آیلین حسینیان، مهدیه خزایی بازی می کنند و مانی معصومی و سورین خلیلی نیز بازیگران خردسال این فیلم هستند.

۲۱۹۹۳۰۴

دیگر عوامل این فیلم مدیر تولید و برنامه‌ریز هادی شیخ‌الاسلام، دستیار کارگردان شقایق طیبی، فیلمبردار آریو متوقع، صدابردار داوود غلی‌پور، چهره‌پرداز رضا عربی، طراح صحنه و لباس نرگس مصطفی‌لو، عکاس سارا قمشه‌ای، آهنگساز بابک کیوانی و دستیار تولید علی سیاه‌کالی هستند.

حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز
هشت اثر خراسان شمالی در آستانه ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *