جستجو

یک قطعه عکس از «مهسان تقی‌پور» به بخش مسابقه پنجاه وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه – شبدیز راه یافت .

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان با اعلام این مطلب افزود:  هیئت انتخاب بخش عکس جشنواره شبدیز متشکل از مهدی وثوق‌نیا، افشین بختیار و علیرضا کریمی‌صارمی از میان ۱۰۰۷ تک‌عکس که از ۲۳۰ عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، تعداد ۴۴ عکس از ۳۱ عکاس را واجد شرایط حضور در بخش نهایی دانستند که در این بین عکسی از مهسا تقی‌پور، عکاس فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان نیز حضور دارد.

به گفته عادلی ،  مهسان تقی‌پور ازعکاسان فعال کانون عکس لاهیجان و دارای مدرک کارشناسی در رشته مترجمی زبان است و بیش از چهارسال است که در رشته عکاسی فعالیت دارد .

عکس‌های تقی‌پور به جشنواره بین‌المللی عکس خیام،‌ جشنواره هیپای امارات و مسابقه محیط زیست دریایی استان گیلان  نیز راه یافته و در کتب مجموعه عکس‌ مختلفی از جمله کتاب عکس دریای دوستی «کاسپین» به چاپ رسیده است .

پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان  از تاریخ ۲۲ تا  ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۶به مدت چهار روز با حضور استان‌های کرمانشاه، البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی درشهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *