جستجو

نمایشگاه عکس «در جستجوی  شفق قطبی» در لاهیجان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان به‌مناسب فرارسیدن «هفته جوان»  نمایشگاه عکس گروهی با عنوان در جستجوی  شفق قطبی در گالری استاد محجوبی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان برگزار می‌کند.

به گفته ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوانان لاهیجان این نمایشگاه عکس گروهی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مجموعه نوردکس (برنامه‌‌ریز و صاحب امتیاز معنوی آثار این نمایشگاه)  از تاریخ ۱۸ الی ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در گالری استاد‌محجوبی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان دائر می‌‌شود و آیین افتتاحیه آن روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۷ برگزارخواهدشد.

عادلی گفت: این نمایشگاه  حاصل تلاش اولین گروه عکاس ایرانی است که با برنامه‌ریزی و اجرای گروه نوردیکس به سرزمین نوردیک یا شمال اروپا  سفر کرده‌اند تا در جستجوی شفق قطبی باشند.

وی افزود: مجموعه به‌نمایش درآمده، عکس‌هایی است که نوروز امسال در۲ کشور فنلاند و نروژ عکاسی شده است؛ دوستانی که در این مجموعه آثار خود را ارائه کرده‌اند عکاسان ایرانی هستند و در بین آنها آثار «طه قوچ‌کانلو» عکاس منتخب ناسا نیز وجود دارد.

علاوه بر قوچ‌کانلو، کامیار قائدپور، شب‌بو پهلوان، لیلا سیف‌اللهی، مهدی مومن‌زاده وعلی دلشاد، دیگرعکاسانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش درمی‌‌آید.

شفق قطبی یکی از زیبایی‌های زمین است که هر ساله افراد بسیاری برای تماشای آن به کشورهای شمال اروپا یا روسیه و کانادا سفر می‌کنند.  این نورهای رازآلود و زیبا زایشی از طوفان‌های  خورشیدی هستند که در برخورد با جو مغناطیسی زمین به وجود می‌آیند.

نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *