جستجو

سی‌ویکمین جلسه پاتوق فیلم‌کوتاه – سینما آینده و دومین جلسه از فصل پنجم این محفل دوستانه، دوشنبه ۱۹تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در دومین جلسه از فصل پنجم پاتوق فیلم کوتاه – سینما آینده، چهار فیلم کوتاه ایرانی و یک فیلم کوتاه از کشور آلمان اکران خواهند شد.

فیلم کوتاه داستانی «جاده مسدود است» به کارگردانی وحید حاجیلویی، در شب تاسوعا رخ می‌دهد؛ چهار مرد میان‌سال، منبری را برای یک روستای کوهستانی می‌برند که…

انیمیشن کوتاه «برعکس» ساخته الیکا مهران‌پور، برش کوتاهی از زندگی چند جوان ساکن تهران است که آگاهی کم‌عمقی از جنس آن‌چه این روزها ازدریچه دوربین‌ها نصیبمان می‌شود، به دست می‌دهد.

داستان «سوگواری» اثر پوریا کاکاوند، در مراسم ختم فرید می‌گذرد؛ خانواده‌اش با واقعیاتی از مرگ او مواجه می‌شوند…

داستانی کوتاه «طوفان سنجاقک» به کارگردانی شهرام مُکری، بررسی دلایل برق‌گرفتگی زنی در آپارتمانش را روایت می‌کند.

انیمیش کوتاه «ولگرد» ساخته کریستوف هورش از کشور آلمان داستان دو پسربچه است که هنگام بازی در یک منطقه نظامی متروکه با سگ ولگردی روبه‌رو می‌شوند…

گفتنی ‎‌است فصل پنجم پاتوق فیلم کوتاه با ۱۲ هفته طولانی‌ترین فصل این رویداد هنری تا کنون به‌شمار می‌آید؛ همچنین نمایش آثار شاخص و مطرح سال‌های گذشته از کارگردانان به‌نام عرصه فیلم کوتاه در ایران، با رویکرد مرور و نگاهی دوباره به این فیلم‌های کوتاه، از دیگر ویژگی‌های این فصل از پاتوق است.

پاتوق فیلم کوتاه، محفلی برای هنرمندان و دوست‌داران این عرصه هنری، دوشنبه‌های هر هفته ساعت   ۱۸در سالن شماره ۳ پردیس چارسو برگزار می‌شود.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *