جستجو

 

مدیر اجرایی طرح سینماسیار، از راه‌اندازی دو سینمای ساحلی در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در دیدار طیبه فلکیان، مدیر اجرایی طرح سینماسیار با محمداکبر چاکرزهی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار، طرفین در مورد راه‌اندازی سینمای سیارساحلی برای نخستین بار در دو نقطه  نوار ساحلی چابهار به توافق رسیدند.

این برنامه با هدف نمایش جدیدترین فیلم‌های سینمایی کشوربرای علاقه‌مندان در مناطق چابهار و کنارک در شهرستان چابهار اجرا می‌شود.

طرح سینماسیار از ابتدای سال جاری توسط انجمن سینمای جوانان ایران با اولویت نمایش در مناطق مرزی و محروم در حال اجراست و در ۶ ماهه نخست سال‌جاری نزدیک به ۳۰ فیلم سینمایی در قالب آن اکران شده است.

همچنین در این دیدارکه با حضور مازیار مشتاق گوهری، سرپرست انجمن سینمای جوانان زاهدان برگزار شد، فلکیان، معاون امور استان‌های انجمن جزئیات و روند اعطای نمایندگی انجمن در چابهار را تشریح و برلزوم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و مناسب  برای تأسیس این نمایندگی تأکید کرد.

چاکرزهی نیز با استقبال از این طرح، آمادگی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار را برای تأمین تجهیزات اداری و فنی نمایندگی انجمن در این شهرستان اعلام کرد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *