جستجو

انجمن سینمای جوانان ایران لاهیجان   با همکاری اداره بهزیستی شهرستان لاهیجان اقدام به برگزاری جلسات ماهانه با عنوان «سینما ، جامعه ، زندگی» نموده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جلسات قرار است فیلم‌هایی با موضوع بهزیستی و خانواده و اجتماع  در ارتباط با امور بهزیستی با حضور کارشناسان  این سازمان به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار گیرد. مسئولیت برگزاری این برنامه‌ها بر عهده ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان و فاطمه خجسته کارشناس مسئول پیشگیری  اداره بهزیستی شهرستان لاهیجان است.

اولین جلسه  این برنامه  ساعت شش  عصر روز دوشنبه هشتم مردادماه درسالن اجتماعات دکتر حکیم‌زاده بهزیستی لاهیجان برگزار شد و مورد استقبال هنرمندان و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی لاهیجان قرار گرفت.

در این جلسه   فیلم سینمایی «بلوک ۹ خروجی ۲»  با موضوع طلاق، ازدواج مجدد و بچه‌های طلاق  ساخته «علیرضا امینی »به نمایش درآمد.

در ادامه، ساسان عادلی ضمن تشکر و قدردانی از پروین قادر رئیس اداره بهزیستی شهرستان لاهیجان بابت همکاری شایسته در برگزاری این جلسات ضمن اشاره به تاریخچه فیلم‌های سینمایی با موضوع اجتماعی به بررسی و تحلیل این فیلم پرداخت.  سپس فاطمه خجسته از بانیان برگزاری برنامه  ضمن خوش‌امد گویی به حاضران در خصوص  نقش و اهمیت سینما در تربیت و آموزش به خانواده‌ها نکاتی را یاداور شد.

این برنامه با  سخنان نسیبه کمال‌زاده  مسئول اورژانس ۱۲۳  و کارشناس برنامه همراه بود. وی درباره موضوعات مورد اشاره در فیلم شامل ازدواج مجدد و بچه‌های طلاق  از نگاه روانشناسی و جامعه شناسی نکاتی را  اشاره کرد.

قابل ذکر است که  این برنامه قرار است به‌صورت ماهی یک بار در  سالن اجتماعات دکتر حکیم‌زاده اداره بهزیستی شهرستان  لاهیجان برگزار شود. حضور کلیه علاقه‌مندان به سینما  در این جلسه آزاد است.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *