جستجو

«سوزن‌بان»، «درخت پرتقالی» و «شایعه»، سه انیمیشن کوتاه از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در جشنواره انیمیشن کوُزوو روی پرده می‌روند.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی،  انیمیشن‌های کوتاه «سوزن‌بان» به کارگردانی مهدی خرمیان، «درخت پرتقالی» ساخته امیرهوشنگ معین و «شایعه» اثر لیلا نوروزی در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه انیمیشن هشتمین دوره جشنواره انیمیشن Anibar در کُوزوو به نمایش درخواهند آمد.

 «سوزن‌بان» درباره‌ سوزن‌بان پیری است که سال‌ها به انتظار زنی در یک ایستگاه نشسته تا اینکه متوجه می‌شود این زن در تخیل او است.

«درخت پرتقالی» روایت دختر بچه‌ای است که درون پرتقال زندگی کرده، برای احیای درخت، به شهری بالای ابرها سفر می‌کند.

«شایعه» به روایت داستان زنی می‌پردازد که با دیدن صحنه‌ای دچار سوءتفاهم شده و شایعه‌ای را به وجود می‌آورد که این شایعه رفته‌رفته تبدیل به یک هیولا شده، کل جهان را در برمی‌گیرد.

هشتمین دوره جشنواره انیمیشن Anibar ، ۲۳ تا ۲۹ مردادماه ۹۶ در شهر «پژا» کشور کوُزوو برگزار می‌شود و در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه انیمیشن، فیلم‌های منتخب انیمیشن از کشورهای روسیه، فرانسه، آلمان، کرواسی، دانمارک، سوئیس، هلند، جمهوری چک و… اکران خواهند شد.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *