جستجو

 

ساخت فیلم سی‌اُمین سال تأسیس دفتر انجمن سینمای جوان ایران در جلسه عمومی ستاد پنجاه ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان به تصویب رسید.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دراین جلسه که با حضور اعضای کمیته‌های مختلف جشنواره اعم از کمیته عکس، فیلم و فیملنامه و کلیه مسئولین ستاد برگزارشد، گردآوری مستندات سی سال فعالیت این دفتر در دستور کار قرار گرفت.

برپایه این گزارش، کمیته فیلم جشنواره زیر نظر دو هنرمند کاشانی مصطفی بهمنی و علی شاهیده مسئولیت پیگیری روند تولید این فیلم، ارتباط با اساتید قدیمی انجمن سینمای جوانان کاشان و انعکاس مناسب افتخارات هنرمندان این دفتر را برعهده گرفت.

دفتر انجمن سینمای جوانان کاشان در سال ۱۳۶۶ توسط رضا بهمنی تأسیس شده و تاکنون توانسته هنرمندان متعددی را با کسب افتخارات منطقه‌ای ، ملی و بین‌المللی تربیت نماید.

گفتنی‌است، کاشان از معدود شهرهایی‌است که به‌رغم نداشتن مرکزیت استان، در سال‌جاری شرایط احراز میزبانی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان را کسب نموده است.

پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با حضور هنرمندانی از استان‌های تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌شمالی، قم، گلستان، لرستان، مازندران، سمنان، مرکزی و اصفهان در سه بخش فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه از چهارم تا هفتم اسفندماه در کاشان برگزار می‌شود.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *