جستجو

کتاب صوتی بمباران محصول مشترک انجمن سینمای جوانان استان بوشهر و اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی آیینی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این مراسم امیر سرتیپ دوم «حمیدرضا گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با بیان این که داستان کوتاه در دنیا معروفیت دارد گفت: ادبیات داستانی دفاع مقدس از تأثیرگذارترین فرهنگ‌های ارزشی است و ۸ سال دفاع مقدس در ادبیات و فرهنگ کشور تأثیرگذار است.
وی با اشاره به این که امروز با یقین می‌توانیم بگوییم که در ادبیات دفاع مقدس حرفی برای گفتن داریم، گفت: باید به ارزش‌های فرهنگی دفاع مقدس پرداخت.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در این مراسم با اشاره به توانایی فنی و حضور جوانان مستعد در انجمن سینمای جوان، بیان کرد: انجمن آمادگی دارد در  تولید محتوای صوتی وتصویری با محتوای دفاع مقدس با سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه همکاری کند.

کتاب صوتی بمباران، روایت‌گر مجموعه خاطرات رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس به نویسندگی عبدالرحمن برزگر با سرپرست گویندگی مهدی جلالی همراه با ۱۰ بازیگر در ۳۶ قسمت به مدت یک ساعت و شانزده دقیقه به همت انجمن سینمای جوانان استان بوشهر و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تهیه شده است.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *