جستجو

پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- بینالود روز دوم بهمن ماه با حضور مهمانان و هنرمندان در حرم مطهر رضوی و همچنین حضور در مزار شهید ابراهیم اصغرزاده کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ، در ادامه این مراسم  شرکت‌کنندگان و هنرمندان پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان با حضور در ایستگاه آتش نشانی میدان شهدای مشهد با خانواده آتش نشانان حادثه دیده در ساختمان پلاسکو تهران ابراز همدردی کردند و با اهدای گل از فعالیت های آن ها تجلیل به‌عمل آوردند.

در حاشیه مراسم پاسداشت از مقام شهید اصغرزاده، از سردیس این هنرمند که در پارک ملت مشهد نصب شده رونمایی شد و اسماعیل اصغرزاده برادر وی از ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی شهید ابراهیم اصغرزاده سخن گفت. این سردیس توسط فردین اسفندیاری هنرمند مجسمه‌ساز مشهدی طراحی و ساخته شده است.

افتتاحیه نمایشگاه عکس، برگزاری کارگاه آشنایی با ادوات و تجهیزات جدید نورپردازی در دو نوبت صبح و بعدازظهر، برگزاری کارگاه عکاسی با حضور استاد افشین بختیار و کارگاه فیلم‌نامه نویسی اقتباسی با حضور استاد علی‌اکبر قاضی‌نظام از دیگر برنامه‌های روز اول جشنواره بود.

فیلم‌هایی که در اولین روز این جشنواره به نمایش درآمدند عبارت بودند از: «ویترین»، «روح‌انگیز»، «مرگ موقتی زنبورها» و «عروسی مسلم» «پسر»، «رویای کاغذی»، «پایان‌نامه»، «پیژامه راه راه پدررا باد برد» و «سوپرانوی مورچه» «سایلنت»، «زمستان شمعدانی»، «بازگشت»، «بازتاب»، «به چشم خواهری»، «باغچه خانه ما سبز است» «لطفاً پیغام بگذارید»، «هوادار»، «هول»، «نوسان»، «پارکینگ» و «پدر»

جلسه نقد و بررسی آثار روز نخست نیز از ساعت ۲۱ با حضور کارشناسان و منتقدان نیز در سالن شهید اصغرزاده برگزار شد.

پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان ایران- بینالود دوم تا چهارم بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) واقع در پارک ملت مشهد برگزار می شود.

 

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *