جستجو

تیزر شصت ویکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل، مشگین‌شهر همزمان با سومین پاتوق فیلم کوتاه اردبیل در سینما تک این شهر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سومین پاتوق فیلم کوتاه اردبیل یکشنبه ۳۱ تیرماه ۹۷ با حضور فیلم‌‌سازان اردبیل و مشگین‌شهر در سینما تک برگزار شد.  در این برنامه میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و مدیر اجرایی شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بعد از رونمایی از تیزر ضمن توضیح در خصوص تیزر تولید شده در دفتر اردبیل با محوریت پیش‌‌کسوتان سینمای اردبیل افزود که به‌زودی از دومین و سومین تیزر که توسط دفترمشگین‌شهر با محوریت جوانان  و فیلم‌سازان مشگین‌شهر تولید می‌شود، رونمایی خواهد شد. سپس غریب منوچهری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل ضمن قدردانی از تمام زحمت‌کشان و حامیان جشنواره منطقه‌ای، گزارش کلی از روند برگزاری جشنواره ارائه نمود و افزود  بعد از ده سال   افتخار میزبانی جشنواره منطقه‌ای نصیب ما شده که بایستی این فرصت را مغتنم شمرده و با استفاده لازم بتوانیم بر داشته‌های سینمایی‌مان بیافزاییم.

در ادامه این جلسه، فیلم‌های «تصویر بزرگتر» و « B+»   اکران و از فیلم کوتاه «کپز» کار بهنام کمالی و علی بخش‌پور تهیه شده در دفتر اردبیل رونمایی شد . برگزاری جلسه نقد و بررسی با کارشناسی سید ابراهیم جوادخانی پایان‌بخش این مراسم بود.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *