جستجو

فیلم کوتاه «دیدن» به کارگردانی سهیل امیرشریفی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران به همراه چهار فیلم کوتاه ایرانی به یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ریور ایتالیا راه یافتند.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «دیدن» به کارگردانی سهیل امیرشریفی، «مادر» و «گزارشگر» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، «ماه عسل» به کارگردانی پویا نبی و «WIRELEFANT» به کارگردانی سامان غنایمی، پنج فیلم کوتاهی هستند که به نمایندگی از ایران در این رویداد هنری حضور خواهند داشت.

جشنواره فیلم کوتاه «ریور» جشنواره‌ای بین‌المللی است که هر سال در شهر پادُوا توسط بنیاد تحقیقات فرهنگی ایتالیا با هدف بازتاب مضامین متفاوت از دریچه سینما در بخش‌های داستانی، مستند، انیمیشن و فیلم‌های دانشجویی برگزار می‌شود. از ویژگی‌های بارز این جشنواره این‌است که در طول جشنواره فیلم‌ها یک بار دیگر در لنگرگاه قایق‌های رودخانه پورت که در میانه‌ی قرن شانزدهم به عنوان بندرگاه عبور و مرور میان «پادوا» و «ونیز» مورد استفاده قرار می‌گرفت، به نمایش درخواهند آمد. این مکان فریبنده تنها یکی از ویژگی‌هایی است که مردم را هر سال بیش از پیش برای تماشای فیلم‌ها به این جشنواره جذب می‌کند.

گفتنی است در دهمین دوره این جشنواره نیز ۱۵ فیلم کوتاه از ایران حضور داشتند.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ریور ۱۶ تا ۳۰ ژوئن برابر با ۲۶ خرداد تا ۹ تیرماه در پادوآ ایتالیا برگزار می‌شود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *