جستجو

اعضای شورای سیاست‌گذاری پنجاه ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاری مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان دیدارو گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، درابتدای این دیدار محمد نظافتی معاون فرهنگی وهنری اداره فرهنگ وارشاداسلامی کاشان ضمن سخنانی چگونگی انتخاب کاشان را به‌عنوان میزبان این دوره از جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان ارائه کرد. وی پویایی هنرمندان کاشان‌، قابلیت‌های ویژه شهرستان وهمدلی وهمراهی مسئولین را از دلایل این انتخاب برشمرد.
در ادامه محمد سرجه‌پیما رئیس انجمن سینمای جوانان کاشان گزارشی از روند برگزاری و آخرین وضعیت جشنواره، آثار ارسالی به دبیرخانه، انتخاب هیئت داوران، داوری آثار و … ارائه نمود .
بهمنی مدیرسابق انجمن وعضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره کاشان نیز تاریخچه تأسیس انجمن، رشد روزافزون آن وتوفیقاتی را که در این سال‌ها با حداقل امکانات به‌دست آمده، تشریح کرد.
در ادامه این نشست که  رؤسای دفاتر انجمن سینمای جوانان اصفهان، خمینی‌شهر ونجف‌آباد نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام انصاری مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: سینما اثرگذارترین رسانه است. جایگاه سینمای جوان جایگاه بسیار ارزشمندی‌ست و نگاه اولیه برای تأسیس این انجمن در حوزه آموزش بسیار جامع ودرخور تحسین بوده است .
ایشان کاشان را از شهرستان‌های بزرگ استان با ویژگی‌های منحصر به‌فرد دانست و از برگزاری این رویداد ملی در کاشان ابراز خرسندی کرد .
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در پایان برای هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن این جشنواره و پی‌گیری امور مربوط به آن در حوزه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی اعلام آمادگی کرد .

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *