جستجو

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، محمد حیدری رییس موزه سینما و دبیر جشنواره فجر و کیومرث پوراحمد کارگردان با خانواده زنده یاد داوود رشیدی ملاقات کردند.
در این دیدار صمیمانه که عصر جمعه ۱۹ شهریور ماه انجام گرفت احترام برومند همسر زنده یاد رشیدی ضمن تشکر از حضور مدیران بیان کرد: داوود رشیدی انسان سخت کوشی بود و تا آخرین لحظه عمرش حتی یک روز هم استراحت نکرد.
همسر داوود رشیدی بیان کرد: خوشحالم از اینکه مردم، هنرمندان و مسئولان قدر او را می دانستند و همیشه نسبت به ما لطف و محبت داشتند.
وی با اشاره به اینکه دو روز پیش مراسم ختمی در کلاردشت برگزار شد، اظهار کرد: حضور مدیرکل ارشاد مازندران و مردم آن منطقه برای ما قوت قلب بود.
در این ملاقات صمیمانه حجت الله ایوبی به دیدار اخیر خود با داوود رشیدی اشاره کرد و خاطرات خواندن شعری به زبان فرانسه را یادآور شد.
در این راستا احترام برومند گفت: شعر خواندن یک هنر است و داوود رشیدی به خواندن اشعار فرانسوی بین دوستانش شهرت داشت.
همچنین کیومرث پوراحمد به بیان خاطرات همکاری با این هنرمند پرداخت و به نقش داوود رشیدی در فیلم های علی حاتمی اشاره کرد.
برومند نیز ضمن تشکر از لطف و محبت مردم از اینکه مدیران سینمایی در همه شرایط به یاد هنرمندان هستند تشکر کرد و در پایان بیان کرد: از داوود رشیدی خیلی چیزها یاد گرفتم و مهمترین آن اینکه نیاز به حمایت کسی نداشته باشم و روی پای خودم بایستم.
رییس سازمان سینمایی و هیات همراه در ادامه برنامه امروز خود به خانه منیژه حکمت تهیه کننده و کارگردان سینما و محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت رفتند.

علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *