جستجو

هنرمندان انجمن سینمای جوانان کاشان به مناسبت ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان و تولد امام حسن مجتبی (ع)، با مسئولین عالی‌رتبه شهر دیداری صمیمی داشتند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این برنامه که با همکاری و میزبانی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کاشان  در خانه تاریخی آل یاسین برگزار شد، هنرمندان فیلم‌ساز و عکاس کاشانی نظرات، پیشنهادات وخواسته‌های خود را با شهردار و دیگر مسئولین شهر در میان گذاشتند.

در ابتدای این برنامه دکتر والی‌زاده مدیرعامل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری به ایراد سخن پرداخت و چگونگی حمایت از هنرمندان  شهر را تشریح کرد. در ادامه عباس شافعی از مدرسین انجمن سینمای جوانان کاشان در موردساختار و قدمت این انجمن و به ویژه از فضای بی‌حاشیه و فعال آن که خاستگاه خیل عظیمی از علاقه‌مندان و هنرمندان است، مطالبی را برای حضار ایراد نمود.

محمد سرجه پیما، رئیس انجمن سینمای جوانان کاشان نیز خطاب به شهردار و دیگر مسئولین فرهنگی از فعالیت‌ها وتلاش‌های این دفتر در سالیان گذشته و همچنین از کمک برای تکمیل ساختمان در دست احداث مطالبی را عنوان کرد و گفت: درصورتی‌که یک امضای طلائی پای درخواست ما از شهردار محترم باشد، انشاا… در ایام دهه فجر امسال جاری شاهد افتتاح ساختمان انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر کاشان خواهیم بود که این گفته با استقبال هنرمندان روبرو شد.

دکتر ابریشمی‌راد، شهردار محترم کاشان نیز پس از استماع سخنان هنرمندان عکاس و فیلم‌ساز کاشانی، حمایت خود را از فعالیت‌های هنری در چارچوب قوانین و ساختار شهرداری اعلام  و درباب ارزش هنر وهنرمند و لزوم حمایت جدی از آن سخنانی را ایراد کرد.

این برنامه که با موسیقی سنتی وبرنامه طنز همراه بود تا ساعت ۲ بامداد به درازا کشید و در پایان مراسم مسئولین در کنار هنرمندان عکسی به یادگار گرفتند.

 

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *