جستجو

دستورالعمل اجرایی «آرای تماشاگران» در سی‌ و پنجمین جشنواره ی بین المللی فیلم کوتاه تهران  منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) با انتشار دستورالعملی از فیلم‌سازان، علاقه‌مندان یا مخاطبان فیلم کوتاه خواست برای انتخاب دقیق «بهترین فیلم» با مسئولان و ناظران این طرح همکاری کنند.

این دستورالعمل در ۱۰ بند به شرح زیر منتشر شده است:

۱٫ برگه‌های رای تنها در هنگام ورود به سالن و قبل از آغاز نمایش فیلم‌ها در هر سانس توزیع می شود.

۲٫ پس از تماشای فیلم ها و در هنگام خروج از سالن، برگه‌ی رای خود را می توانید در یکی از سه صندوق‌ مشخص شده با عنوان “خوب”، “متوسط” ، “هیچکدام” بیاندازید.

۳٫ نام تمام فیلم های به نمایش درآمده در یک سانس روی برگه ی رای شما نوشته شده، شما می توانید نام فیلم یا فیلم های مورد نظر خود را از روی خط تا جدا کرده و در یکی از صندوق های “خوب” و یا “متوسط” بیاندازید و درصورتی که فیلم یا فیلم هایی را در همان سانس نپسندیده اید، برگه‌ی رای خود یا نام فیلم های باقیمانده را، در صندوق هیچکدام بیاندازید.

۴٫ برای جلوگیری از ازدحام در چند نقطه از مسیر خروج از سالن صندوق‌های رای قرار خواهد گرفت.

۵٫ از زمان پایان نمایش فیلم ها در هر سانس تنها تا حدود نیم ساعت، فرصت رای گیری برای آن سانس فراهم بوده و پس از آن، برگه های رای از داخل صندوق ها جمع آوری خواهند شد.

۶٫ برگه‌های رای سانسی که در غیر این زمان در صندوق‌ها ریخته شود مخدوش بوده و محاسبه نخواهد شد.

۷٫ با توجه به ظرفیت یکسان سالن‌های نمایش فیلم های بخش مسابقه ملی، برای هر سانس، تنها ۴۵۰ برگه رای به شکل مساوی توزیع خواهد شد.

۸-در پایان هر روز ۵ فیلمی که بالاترین رای را از تماشاگران بدست آورده اند، بدون اولویت اعلام خواهند شد.

۹- فیلمی که در مجموع دو نمایش خود، بالاترین امتیاز از مجموع آرا (خوب و متوسط ) را دریافت نماید، بعنوان بهترین فیلم انتخاب خواهد شد. هر رای خوب ۲ امتیاز و هر رای متوسط ۱ امتیاز خواهد داشت.

۱۰-برگه ای که در هنگام ورود به سالن تحویل شما می شود، فقط متعلق به شماست. لطفا برای کسب نتیجه‌ی دقیق، آن را در اختیار دیگران قرار ندهید.

انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) مسئولیت انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در سی‌و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برعهده دارد.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان از ۱۸ تا ۲۲ آبان۹۷ برگزار خواهد شد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *