جستجو

نشست مدیران دفاتر حاضر در جشنواره شبدیز با معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران صبح پنجشنبه ٢٣ شهریور در سالن انتظار تاتر شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این جلسه که در پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان_کرمانشاه “شبدیز” برگزار شد، سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با ۲۰ نفر از مدیران دفاتر انجمن شامل شهرهای کرمانشاه، البرز، قزوین، رشت، تالش، انزلی، رودبار، لاهیجان، زنجان، همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، سنندج، ایلام، اردبیل ، ارومیه، مهاباد، مراغه و تبریز به گفت و گو و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف آموزشی پرداخت.
در این جلسه ابتدا گروهی از مدیران به طرح نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد مسائل و مشکلات دفاتر پرداختند و انتقاداتی را در خصوص نارسایی در تأمین تجهیزات فیلم‌سازی دفاتر، مشکلات مالی، حق ‌التدریس های نپرداخته به مربیان و دیگر مو ضوعات مدنظر مطرح کردند. در ادامه این جلسه معاون فرهنگی و آموزش سینمای جوان ضمن خوش آمد به مدیران دفاتر، از کامران رضایی مدیردفتر کرمانشاه که امکان گردهمایی مربیان برای دانش‌افزایی را فراهم کرده بود، تشکر و قدردانی کرد. پس از آن راهکارها وراه‌هایی را برای برون‌رفت از مشکلات موجود ارائه کردند. در ادامه جلسه ویژگی‌های دوره جدید فیلم‌سازی سینمای جوان که درپی آسیب ‌شناسی دوره ‌های هفت و چهارونیم ماهه از دفاتر طراحی شده بود اعلام شد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *