جستجو

عصر یکشنبه و هم‌زمان با سومین روز از پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای کاشان، با حضور شهردار، رییس شورای اسلامی شهر، مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران و جمعی از مدیران و مسئولین برگزاری جشنواره از یادمان سینمای جوان در مقابل ساختمان شهرداری کاشان پرده‌برداری شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان، یادمان سینمای جوان با استفاده از فلز و فایبرگلاس به ارتفاع ۲۷۰ و عرض ۱۲۰ سانتی‌متر ساخته شده و عملیات لعاب‌کاری استیل طلایی آن در اصفهان انجام شده است. این سازه در مقابل ساختمان شهرداری کاشان نصب شد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران در حاشیه این آیین گفت: یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان کشور امسال در کاشان برگزار شد چرا که علاوه بر حجم بالای آثار پذیرفته شده در جشنواره کاشان به نسبت جشنواره‌های قبلی، دو استان تهران و اصفهان به عنوان دارندگان دفاتر سینمایی جوان فعال نیز، آثار فیلم و عکس هنرمندان جوان‌شان به جشنواره کاشان راه پیدا کرده است.

سیدصادق موسوی با ابراز خرسندی از میزبانی مطلوب شهر تاریخی و فرهنگی کاشان از پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس جوان کشور افزود: تلفیق میزبانی خوب شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر سینمای جوان کاشان از جشنواره پنجاه و نهم و رونمایی و پرده‌برداری از یادمان یادبود این جشنواره که المان جشنواره فیلم کوتاه تهران هم محسوب می‌شود در کنار ساختمان مرکزی شهرداری کاشان نکته مهم و مثبت و البته نشان‌دهنده ذوق و شوق شهرداری فرهیخته کاشان به مفاهیم فرهنگی هنری است.

وی با بیان این که جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان کشور مهم‌ترین محل عرضه و ظهور و بروز فیلم کوتاه کشورمان است، یادآور شد: فیلم کوتاه، آینده‌ساز سینمای کشور است و بنیان‌های اصلی تولیدات بصری را پایه‌گذاری می‌کند و نقش بسیار مؤثری در توسعه همه هنرها دارد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوان ایران با اعلام این که آثار برگزیده جشنواره منطقه‌ای کاشان به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه پیدا می‌کنند، افزود: سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران مهم‌ترین جشنواره فیلم کوتاه خاورمیانه است  و این بی‌شک بر جذابیت و حساسیت جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان می‌افزاید.

پنجاه‌ و‌ نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان هفتم اسفندماه در کاشان به کار خود خاتمه می‌دهد.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *