جستجو

 

دبیر هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش گفت: هزار و ۴۱۴ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش رسید که فیلم‌سازان قمی در بخش فیلمنامه و فیلم بیشترین آثار را به خود اختصاص دادند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از خبرگزاری مهر، رضا ابوذر در نشست خبری که ظهر دوشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین، اظهار کرد: هزار و ۴۱۴ اثر شامل عکس، فیلم و فیلم نامه به دبیرخانه این جشنواره از سراسر کشور ارسال شد که از مجموعه آثار ارسالی ۲۵۷ اثر به فیلم کوتاه، ۲۳۹ اثر به فیلم نامه، ۹۰۸ اثر به عکس و ۱۰ اثر به مجموعه عکس اختصاص داشت.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ عکس از ۹۰۸ عکس ارسالی به دبیرخانه این جشنواره به بخش جایزه رسیدند، تصریح کرد: این آثار که از سوی ۲۷ عکاس ارسال شده بود که آثار منتخب در گالری تالار مرکزی شهر به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

دبیر هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین با ابراز گلایه از عکاسان هنرمند قمی بیان کرد: از مجموعه عکس‌های ارسالی از سوی عکاسان به دبیرخانه؛ شمار آثار ارسالی از سوی هنرمندان قمی در این بخش قابل توجه نبود.

وی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این جشنواره نقد و بررسی فیلم‌های منتخب که روی پرده می‌رود توسط منتقدان در طبقه دوم تالار مرکزی شهر انجام می‌شود.

ابوذر با اشاره به ارسال ۲۵۷ فیلم به دبیرخانه همایش گفت: از این مجموعه ۶۸ فیلم به هنرمندان قمی اختصاص داشت و در بخش فیلم نامه نیز از مجموع آثار ارسالی ۶۰ اثر به قم اختصاص داشت.

مدیر انجمن سینمای جوانان قم در پایان حامیان این جشنواره را مورد اشاره قرار داد و گفت: تا کنون از مجموعه‌های فرهنگی در استان قم غیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی اصلی برگزاری این جشنواره است،  دنیای کتاب و در تهران نیز ستاد اقامه نماز اعلام حمایت کرده‌اند.

هشتمین جشنواره ملی «نماز و نیایش به روایت دوربین» از نهم تا دوازدهم اردیبهشت ۹۸ در قم برگزار می‌شود.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *