جستجو

 

هفت فیلم بلند و سی‌وسه فیلم کوتاه سینماگران خراسانی در بخش سیمرغ سینمای خراسان با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر مشهد، اکران می‌شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بخش سیمرغ سینمای خراسان با رویکرد معرفی توان‌مندی‌های سینماگران و فیلم‌سازان خراسانی در مشهد مقدس توسط انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر مشهد برگزار می‌شود. این رویداد با توجه به این‌که استان خراسان در حوزه فیلم و سینما از پتانسیل بالایی برخوردار است و به نوعی سینمای ایران بخشی از فعالیت خود را مدیون هنرمندان خراسانی است، طرح‌ریزی شده است.

در بخش فیلم‌های بلند، «نسیان» به کارگردانی حسن آخوندی‌پور، «شرخر» به کارگردانی علی خزاعی‌فر، «شفاخانه» به کارگردانی عبدالرضا رحمانی‌نسب، «سفر سهراب» به کارگردانی جواد علیزاده، «به پشت تابلو نگاه کن» به کارگردانی محسن برهمانی، «فرزانه» به کارگردانی مهدی محمدی، «پیامک‌های آرزو» به کارگردانی ناصر رویین تن و حسام حصاری، اکران خواهند شد.

سی‌وسه فیلم کوتاه نیز در بخش سیمرغ سینمای خراسان نیز به منظور معرفی توانایی‌های سینماگران خراسانی و فیلم‌سازان جوان انجمن سینمای جوانان ایران – خراسان رضوی اکران می‌شود.

گفتنی‌است کارگاه‌های آموزشی بخش سیمرغ سینمای خراسان رضوی نیز شامل: کارگاه یک روزه آموزش «فیلم کوتاه معاصر» احمد الستی شنبه چهاردهم بهمن‌ماه ، کارگاه یک روزه آموزش «بررسی ساختار فیلم‌نامه و نگاهی به بعضی از آثار» محمد گذرآبادی دوشنبه شانزدهم بهمن‌ماه ، کارگاه یک روزه آموزش «تصویربرداری و نورپردازی پیشرفته»  غلامرضا آزادی جمعه بیستم بهمن‌ماه ، کارگاه یک روزه آموزش «کارگردانی بر اساس ژانر» فرزاد مؤتمن شنبه بیست‌ویکم بهمن‌ماه، است.

فیلم‌های تولیدی در استان خراسان از ۱۴ تا ۲۲ بهمن‌ماه در سالن سینما شهید اصغرزاده مجتمع امام رضا(ع) واقع در پارک ملت مشهد از ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰ با برنامه نقد و بررسی فیلم‌های بلند به نمایش گذاشته خواهد شد. علاقمندان برای شرکت در کارگاه‌ها می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۵۱-۳۶۰۹۴۰۳۹ و ۳۶۰۹۳۵۳۷ و ۰۹۳۶۱۰۶۰۰۱۱تماس حاصل فرمایند.

 

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *