جستجو

بنیاد سینمایی فارابی در آستانه روز ملی سینما، با ارسال بسته های فرهنگی ،آموزشی و سینمایی از برگزیده های نخستین دوره المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، این بنیاد در آستانه روز ملی سینما و به منظور تکریم از تلاش نوجوانان منتخب نخستین دوره المپیاد فیلمسازی و همچنین هیات دواران نوجوان سه دوره اخیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، با ارسال پیام تبریک مدیرعامل بنیاد بمناسبت روز ملی سینما و هدایای فرهنگی و آموزشی سینمایی از آنها تقدیر به عمل آورد.
در پیام تبریک علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به برگزیدگان المپیاد فیلمسازی آمده است؛ روز ملی سینما بهانه ای شد برای یادآوری جایگاه سینما در سپهر فرهنگی کشورمان و امید به گردهمایی دوباره برای نمایش توانمندی های نسل نو و بروز استعدادهای نوجوانان فیلمساز و علاقمند به سینما.
گفتنی است در نخستین دوره این المپیاد در سال ١٣٩۴، از میان ۴۰۰ اثر تولید شده ، ۱۰۰ فیلم به بخش مسابقه راه یافتند و در پایان المپیاد به ۲۲ اثر منتخب از سوی داوران جوایزی اهدا شد.
نخستین دوره این المپیاد سال قبل و همزمان با بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان توسط بنیاد سینمایی فارابی و با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان اولین گام برای آشنایی نوجوانان با فیلم سازی و ایجاد فرصتی عادلانه در اقصی نقاط کشور و همچنین به منظور بروز استعدادهای ناشناخته و نمایش توانمندی های نوجوانان برگزار شد.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *