جستجو

فیلم کوتاه «پل» ساخته امین قشقائیان جایزه بهترین فیلم بخش کودک و نوجوان جشنواره فیلم کوتاه آتلانتیک کلمبیا را از آن خود کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه داستانی  پل به نویسندگی و کارگردانی امین قشقائیان،  تهیه‌کنندگی شهرداری اصفهان و مجری‌گری طرح انجمن سینمای جوانان اصفهان، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آتلانتیک شد.

این فیلم از محصولات تولیدی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان است که با الهام از داستان شهید بهنام محمدی، گوشه ای از رشادت‌های این نوجوان شهید را به تصویر کشیده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آتلانتیک در کشور کلمبیا از تاریخ ۳۰ آگوست لغایت ۲ سپتامبر برگزار شد و هیئت داوران این جشنواره از میان حدود ۱۲۰۰ فیلم رسیده به دبیرخانه از ۶۵ کشور جهان، فیلم کوتاه پل را شایسته دریافت جایزه بهترین فیلم در بخش کودک و نوجوان بین‌الملل دانستند.

امین قشقائیان متولد ۱۳۶۷، هنرجوی دوره فیلم‌سازی (سال ۹۱ ـ ۹۰ ) انجمن سینمای جوانان اصفهان و فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته فیلم‌سازی از دانشگاه سپهر اصفهان است.

فیلم پل تا کنون به ۲۶ جشنواره بین‌المللی راه یافته و در ۵ جشنواره از جمله جشنواره «مدیترانه‌ای کن»  و «کوئینز انگلستان» نامزد دریافت جایزه شده است.

 

 

 

حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...
ابوالفضل سروش‌مهر سرپرست انجمن س...
فیلم کوتاه «تگرگ» روایتی از تردی...
 هفتمین «هفته فیلم و عکس» استان ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *