جستجو

نهمین دوره جشنواره هنری عکس رشد با معرفی «مهتاب شورورزی» عکاس کانون عکس انجمن سینمای جوانان نیشابور به عنوان برگزیده در بخش دانش‌آموزی در تالار ایران فرهنگستان هنر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو گروه سنی بزرگسال و دانش‌آموزی ۱۵۳۱۸قطعه عکس بود که از این میان ۱۱۱۳۷ عکس در گروه بزرگسال و ۴۱۸۱ عکس در گروه دانش‌آموزی بود. از میان عکس‌های ارسال شده به دبیرخانه تعداد ۴۷۶۰ عکس با موضوع «آموزش و پرورش»، ۵۱۳۰ عکس با موضوع «ایران، سرزمین پرگهر» و ۱۲۴۷ عکس نیز با موضوع «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» و «پرسش مهر ۹۴ رئیس جمهور » را شامل می‌شد.

«آموزش و پرورش»، «ایران، سرزمین پرگهر» و «دولت و ملت، همدلی و هم‌‌زبانی» عنوان سه گرایشی بود که شرکت‌کنندگان در گروه سنی بزرگ‌سال می‌توانستند آثار خود را ارسال نمایند و همچنین «پرسش مهر ۹۴ رئیس جمهور» نیز به عنوان موضوع دانش‌آموزی انتخاب شده‌بود.

مسعود سلیمانی سرپرست انجمن سینمای جوان نیشابور اظهار کرد: در بخش دانش آموزی، عکس‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار بودند و بنا بر نظر هیئت داوران «اعظم لاریجانی»، «مهسا قبایی»، «هاتف همایی»، «ابراهیم سیسان»، «محمدعلی قربانی» و «علی‌اصغر جعفریان» پنج اثر برگزیده با جوایز و نیز دو عکس به عنوان عکس ویژه برگزیده شدند که از این بین «مهتاب شورورزی» عکاس نیشابوری به عنوان برگزیده این بخش انتخاب شدکه با حضور مسئولین وزارت آموزش وپرورش به «مهتاب شورورزی» عکاس جوان کانون عکس دفتر نیشابور برگزیده جشنواره جایزه نقدی به همراه لوح سپاس  اهدا شد.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *