جستجو

هنرمندان استان خوزستان و خراسان‌رضوی صاحب بیشترین آثار ارسالی در بخش‌های فیلم، فیلمنامه و عکس  جشنواره منطقه‌ای «اروند» هستند.

به گزارش ستاد خبری پنجاه وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- اروند، در بخش فیلم ۳۹۵ اثر، در بخش عکس ۱۱۵۹ تک‌عکس و ۷۸ مجموعه‌عکس و در بخش فیلم‌نامه ۳۲۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

برپایه این گزارش در بخش فیلم، استان خوزستان با ۲۹ درصد، خراسان‌رضوی با ۲۳ درصد، فارس با ۱۱ درصد، بوشهر و یزد هرکدام ۹ درصد، خراسان‌جنوبی و کرمان هر کدام ۵ درصد فیلم‌های رسیده به جشنواره را تشکیل می‌دهند و استان‌های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان به ترتیب ۲،۳،۴ درصد آثار‌ارسال شده را شامل می‌شوند.

 

در بخش فیلمنامه، خراسان‌رضوی ۲۶ درصد، خوزستان ۲۴ درصد، بوشهر ۱۶ درصد، فارس ۱۴ درصد، سیستان و بلوچستان و یزد هر کدام ۵ درصد، خراسان‌جنوبی و کهگیلویه وبویراحمد هرکدام ۳ درصد و استان‌های کرمان و هرمزگان نیز هرکدام ۲ درصد از آثار رسیده را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین در بخش عکس، خراسان‌رضوی ۳۵ درصد، بوشهر ۲۳ درصد، خوزستان ۱۳ درصد، خراسان‌جنوبی ۷ درصد،  فارس و کرمان هرکدام ۶ درصد، کهگیلویه و بویراحمد ۵ درصد، سیستان و بلوچستان و یزد هرکدام ۲ درصد و هرمزگان ۱ درصد از آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

پنجاه وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان«اروند» از سوم تا ششم دی‌ماه در آبادان برگزار می‌شود.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *