جستجو

استاندار و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با  سرپرست انجمن سینمای جوانان این استان و جمعی از فیلمسازان، عکاسان و اعضای انجمن  دیدار کردند.

 به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ضمن تبریک اعیاد قربان، غدیر و گرامیداشت دهه ولایت از حضور در این جمع ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: بنده تاکنون از این پتانسیل بالای سینما در استان اطلاعی نداشتم و بسیار خوشحالم که امروز به ظرفیت بالا در استان و اهواز پی بردم. امروز دریچه ی جدیدی به روی من باز شده و به عنوان یک خدمتگزار استان از وجود چنین فضای فرهنگی و هنری والا و پویا احساس غرور می کنم. وجود انجمن سینمای جوانان در شهر اهواز با این حجم بالای فعالیت و کیفیت مطلوب در حوزه های آموزش و تولید مایه افتخار شهر و استان است.

غلامرضا شریعتی افزود: زبان سینما یکی از گویاترین و موثرترین روشهای بیان مسایل و مشکلات استان است و از طریق آثار هنری می توان صدای مردم استان را به گوش مسولان کشور رساند و این همان وجه رسانه ایی سینما است.

وی در این خصوص خاطر نشان کرد: آنگاه که سینماگر دغدغه اش را به بهترین شکل ممکن به فیلم تبدیل می کند این اثر در تار و پود مخاطبان نفوذ کرده و تبدیل به دغدغه مخاطب می شود و چه بسا به باور عمومی تبدیل شود.

شریعتی با اشاره به جایگاه مهم فرهنگ در جامعه گفت: بنده در هر جایگاهی که حضور داشتم وظیفه خود دانسته ام که از مقوله هنر حمایت کنم .

استاندار خوزستان در پایان صحبتهای خود قول مساعدت و حمایت از تولید شش فیلم کوتاه با موضوعات متنوع از جمله اربعین حسینی را به سینماگران خوزستان داد.

در ادامه ی این جلسه چند تن از فیلمسازان و اعضای انجمن سینمای جوانان خوزستان طی سخنانی به تبیین دیدگاههای خود در خصوص جایگاه استان خوزستان در سینمای کشور، مشکلات انجمن، پتانسیل ها و ظرفیتهای انجمن در جهت اعتلای فرهنگ استان اشاره کردند.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *