جستجو

 

فیلم‌های کوتاه «آلان» و «روتوش» در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی سائوپائولو برزیل به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «آلان» به کارگردانی مصطفی گندمکار و «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری به عنوان نمایندگان سینمای ایران در بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سائوپائولو برزیل به نمایش درمی‌آیند.

فیلم کوتاه «روتوش» تاکنون حضور در جشنواره‌های «ترایبکا»، «کراکوف»، «پالم اسپرینگز»، «مسکو» و« لس آنجلس» و کسب جوایز اصلی جشنواره‌‌های «ترایبکا»، «کراکوف» و «پالم اسپرینگز» را در کارنامه خود دارد که این جوایز سه بار معرفی پی‌درپی به آکادمی اسکار را برای این فیلم به دنبال داشته است. همچنین فیلم کوتاه «آلان» تاکنون حضور در بخش مسابقه بین‌الملل سی و نهمین دوره جشنواره «کلرمونت» فرانسه، جشنواره «فیلم‌های ایرانی» پاریس، سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر و جشنواره « parties De Campagne» پاریس حضور داشته است.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه سائوپائولوی برزیل یکی از جشنواره‌های فیلم کوتاه است که از سال ۱۹۹۰ میلادی در شهر سائوپائولوی برزیل برگزار می‌شود.

بیست و هشتمین دوره این جشنواره از تاریخ ۲۳ آگوست تا ۴ سپتامبر برابر با ۱ تا ۱۳ شهریور در شهر سائوپائولو برزیل برگزار خواهد شد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *