جستجو

انیمیشن کوتاه «آدم خانگی» ساخته مرضیه ابرارپایدار به سه جشنواره جهانی می‌رود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمیا جوانان ایران، انیمیشن کوتاه «آدم خانگی» ساخته مرضیه ابرارپایدار برای حضور در چهاردهمین جشنواره «کارتونز گاندیا» اسپانیا انتخاب شده است که از ۲۶ تا ۲۹ آوریل (۶ تا ۹ اردیبهشت‌ماه) برگزار می‌شود.

همچنین «آدم خانگی» به نهمین جشنواره انیمیشن «انیفست روزافا» می‌رود.

این جشنواره از ۱۷ تا ۲۰ می ( ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه) در آلبانی برگزار می‌شود.

این انیمیشن برای حضور در یازدهمین جشنواره «اکوزین» اسپانیا نیز دعوت شده است که از  ۸ تا ۱۲ می ( ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه)  برگزار خواهد شد.

انیمیشن «آدم خانگی» داستان یک مرد فروشنده حیوانات است که در مغازه‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می‌بیند. او در پی نجات از حیوانات می‌گریزد، ولی هربار به مانعی برخورد می‌کند.

این انیمیشن پیش‌تر موفق به کسب جایزه بهترین فیلم و بهترین شخصیت‌پردازی جشنواره کانتربری Canterbury انگلیس، بهترین فیلم انیمیشن جشنواره «لارگو» سوئیس و بهترین انیمیشن جشنواره بین‌المللی NEZ هند شده است. این فیلم در جمع ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جشنواره محیط زیست و طبیعت «اینسبرگ» هم قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه از جشنواره جهانی فیلم محیط زیستی «کوالالامپور» شد.

«آدم خانگی» در جشنواره‌ کارتون و انیمیشن سئول SICAF، جشنواره فیلم‌های بسیار کوتاه «سئول» کره‌ جنوبی، جشنواره فیلم‌های فانتزی Sick Chick آمریکا و جشنواره محیط زیستی «بارسلونا» اسپانیا نیز به نمایش درآمده است.

 

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *