جستجو

جلسه هماهنگی برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان باحضور مسئولین شهرستان مشگین‌شهر و بخش‌های خصوصی و گردشگری شنبه نهم تیرماه در ساختمان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  اکبرصمدی فرماندارمشگین‌شهر در نشست مشترک با مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل و جمعی ازمسئولین بخش‌های خصوصی و گردشگری شهرستان مشگین‌شهر از برگزاری  شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با حضور ۱۸۰ هنرمند از ۱۲استان کشور در این شهرستان خبرداد.

وی باتشریح امکانات و ظرفیت‌های شهرستان، برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان را در معرفی شهرستان مشگین‌شهر و توسعه‌ی صنعت گردشگری مهم ارزیابی کرد و خطاب به مسئولان  ادارات گفت: شایسته است تمامی ادارات با حداکثر امکانات در راستای اجرای این جشنواره همکاری نمایند.  

صمدی حضور متخصصین عرصه رسانه‌های تصویری را در این رویداد مهم خواند و خاطرنشان کرد: همه هنرمندان و مسئولین ادارات به نحو شایسته در این برگزاری این جشنواره مشارکت داشته باشند تا این جشنواره به بهترین شکل برگزار شود. 

همچنین در این جلسه، اسحاقی مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اهمیت برگزاری این جشنواره و معرفی قابلیت‌های گردشگری گفت: همه مسئولین شهرستان باید این فرصت را مغتنم شمرده و نسبت به مشارکت بیش از پیش در قالب این جشنواره اقدام نمایند. وی اضافه کرد: تمام تلاش‌مان این خواهد بود که میزبان خوبی برای عزیزان هنرمند و فیلم‌ساز باشیم. 

شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با حضور استان‌های گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و اردبیل توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از ۲۳ تا ۲۶ مردادماه۹۷ در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *